خدمات دستگاه ها، دقیق اطلاع رسانی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: خدمات و دستاورد‌های ادرات و دستگاه ها، درست و دقیق به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران روابط عمومی گفت: باید خدمات و دستاورد‌ها و تلاش‌های دستگاه‌ها در استان توسط روابط عمومی‌ها به اطلاع مردم رسانده شود که این جزوی از مطالبه رهبریست.

وی با اشاره به اینکه جایگاه و کرامت روابط عمومی‌ها منوط به خود افراد در روابط عمومی است، اظهار داشت: افراد و کارکنان حوزه روابط عمومی نسبت به اطلاع رسانی خدمات و دستگاه‌ها دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر توجه بیشتر مدیران و فرمانداران به روابط عمومی ها، دستگاه‌ها و همچنین فراهم کردن امکانات و تجهیزات روابط عمومی‌ها برای تولید محتوا و انعکاس فعالیت سازمان‌ها تاکید کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری در ادامه بیان داشت: در این نشست دغدغه و ومشکلات حوزه روابط عمومی ادارات و نهاد‌ها مطرح و توسط معاون استاندار پاسخ داده شد.

صالحی افزود: تلاش بر این است با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای هیئت دولت بتوان موضوع را به عنوان یک راهبرد مد نظر قرار داد و شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی در استان وهمچنین امید آفرینی اجتماعی در جامعه باشیم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات