اخبار


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست خبری:

۳۱۱ پروژه در قالب ۴۵۰ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶هزار و هفتصدمیلیارد تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می رسد

2023 08 19
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به افتتاح ۳۱۱ پروژه یزد با اعتبار از ۲۶هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار گفت،‌ بیش از ۲۳هزار میلیارد تومان آن مربوط به پروژه‌های حوزه اقتصادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و بالغ بر سه هزار و ۲۶۷میلیارد تومان پروژه های عمرانی می باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد:

96 میلیارد تومان سود و کامزد تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان یزد امهال می شود

2023 08 19
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در اولین نشست تسهیلات بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ از اختصاص 96 میلیارد تومان اعتبار جهت امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان یزد در راستای مرحله باز سازی و بازتوانی  مدیریت بحران  برای امسال خبر داد.

بازدید محمدحسین طالبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از محل پذیرایی هم استانی ها در مرز چذابه استان خوزستان

2023 08 19
محمدحسین طالبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، از محل پذیرایی هم‌استانی‌ها در مرز چذابه استان خوزستان بازدید کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان در جمع کاروان اعزامی هلال احمر یزد:

اربعین نماد پاسداشت ایثار و آزادگی است

2023 08 18
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در جمع کاروان اعزامی هلال احمر به سفر زیارتی اربعین حسینی با اشاره به خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر اظهار داشت: داوطلبان هلال احمر در صحنه های مختلف خدمات ارزشمندی را برای رضای خدا انجام می دهند و حضور آنها در این سفر معنوی از ارزش ویژه ای برخوردار است .
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد :

انتظار مردم در ناترازی برق، برخورد با واحدهای پرمصرف است

2023 08 17
مديركل مديريت بحران استان در جلسه اضطراری کارگروه انرژی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق اظهار داشت: مردم در بخش های خانگی، خدمات، کشاورزی و صنعت انتظار دارند با واحدهایی که خارج از استاندارد برق مصرف می کنند برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی: تاکید بر جذب با کیفیت اعتبارات در اختیار دستگاه های اجرایی

2023 08 17
 در جلسه بررسی آخرین وضعیت اعتبارات برخی دستگاه های اجرایی، ابوالحسینی بر تامین اعتبار و عقد قرارداد پروژه ها مطابق با موافقتنامه طرح و اجرای پروژه در فرصت مکفی و با کیفیت مناسب  تاکید نمود.

تاکید معاون عمرانی استاندار بر اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش

2023 08 17
  در جلسه‌ای به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات ۰.۲۷ درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به پروژه های توسعه ورزش مدارس و ورزش همگانی و زیرساختهای ورزشی تصمیم گیری شد.
در نشست ستاد مدیریت بحران استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی؛

گزارش اقدامات دستگاه ها در بازتوانی و بازسازی خسارات سیل تشریح شد

2023 08 16
  سومین نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سالن کوثر استانداری و با حضور اعضای ستاد برگزار شد اقدامات دستگاه های عضو ستاد در مرحله بازسازی و بازتوانی خسارات سیل سال گذشته تشریح شد.

برگزاری پنجمین جلسه ستاد اربعین حسینی استان

2023 08 16
پنجمین جلسه ستاد اربعین حسینی استان یزد به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و اعضای ستاد اربعین استان در محل استانداری برگزار گردید.

شرکت مهندس ابوالحسینی در نشست ویدیو کنفرانس معاونین هماهنگی امور عمرانی با دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور

2023 08 16
  در نشست ویدیو کنفرانس معاونین هماهنگی امور عمرانی با معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت استان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری برگزار شد:

نشست هماهنگی و برنامه ریزی تامین برق واحدهای تولیدی استان یزد

2023 08 14
نشست هماهنگی و برنامه ریزی تامین برق واحدهای تولیدی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری و با حضور مدیران دستگاههای مرتبط و فعالان بخش خصوصی در محل دفتر این معاونت برگزار شد.

دیدار صمیمانه مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اقشار مختلف مردم

2023 08 13
محمدحسین طالبی؛ مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در یکشنبه های #مردم_مداری با اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد

نشست آموزشی نصب و راه اندازی و کددار کردن دوربین‌های ترافیکی در سطح استان با حضور معاون رئیس پلیس راهور کشور و مدیر مرکز برسام برگزار گردید

2023 08 13
در این نشست در خصوص چگونگی راه اندازی و کددار نمودن دوربین‌های ترافیکی در سطح استان جهت شهرداران مراکز شهرستان‌ها و روسای پلیس راهور شهرستان‌ها نکاتی ارائه شد.

نشست هم‌اندیشی شورای ترافیک استان با اعضای شورای ترافیک شهرستان ابرکوه

2023 08 13
 در این نشست اعضای شورای ترافیک شهرستان ابرکوه اقدامات انجام شده در خصوص شورای ترافیک را در قالب فایلها و مستنداتی که از قبل کسب اخذ گردیده بود بیان کردند.
معاون استاندار :

نگاه به اعتبارات در بحران باید پیشگیرانه باشد

2023 08 12
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در دیدار با مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به اهمیت جایگاه مدیریت بحران اظهار داشت: نگاه به هزینه کرد اعتبارات مدیریت بحران در استان باید با رویکرد پیشگیرانه باشد.

جلسه بررسی ارتقاء سامانه ساخت و ساز روستایی

2023 08 12
جلسه بررسی ارتقاء سامانه ساخت و ساز روستایی برگزار شد.

پیام تسلیت معاون عمرانی استاندار در پی درگذشت مرحوم شادروان مهندس «حاج مرتضی شایق» عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد

2023 08 11
معاون عمرانی استاندار در پی درگذشت مرحوم شادروان مهندس «حاج مرتضی شایق» عضو فقید شورای اسلامی شهر یزد پیام تسلیتی صادر کرد.

دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در بین دفاتر کل کشور رتبه اول را کسب نمود

2023 08 10
براساس ابلاغ رئیس محترم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال ۱۴۰۱ در بین دفاتر کل کشور رتبه اول را کسب نمود.

دریافت برچسب مناسب سازی و نشان نقره ی و طلایی ادارات

2023 08 10
در اولین جلسه ستاد مناسب سازی که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور اعضا مطابق با آیین نامه تشکیل گردید در خصوص مناسب سازی ساختمان ادارات، بانکها، هتل ها، رستورانها، اصناف، مراکز بهداشتی درمانی، اماکن ورزشی، پایانه های حمل و نقل، دفاتر پلیش +۱۰ و الکترونیک قضایی، اماکن تاریخی و مراکز مثبت بهزیستی که می توانند کاندیدای دریافت برچسب مناسب سازی و نشان نقره ی و طلایی گردند، بحث شد.

عبور از پیک بار با اعمال محدودیت به صنایع

2023 08 08
در جلسه کارگروه انرژی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر لزوم همکاری صنايع جهت حفظ پایداری شبکه برای عبور از پیک بار تاکید شد.

پیام مدیر کل مدیریت بحران استان به مناسبت روز خبرنگار

2023 08 08
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ؛

هفدهمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت حمل و نقل و ایمنی استان تشکیل شد

2023 08 01
در این جلسه پس از ارائه گزارش تحلیلی از آخرین وضعیت تصادفات با توجه به پارامترهای مرتبط با حوادث و محورهای حادثه خیز و علل سوانح در چهار ماهه اول سال جاری از طرف پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعضاء برنامه های خود برای کنترل و کاهش تصادفات را ارائه نمودند.

برگزاری دومین جلسه کمیته زیرساخت و حمل و نقل ستاد اربعین حسینی

2023 07 30
دومین جلسه مشترک کمیته زیرساخت و حمل ستاد اربعین حسینی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و جمعی از مدیران دستگاه های مربوطه برگزار گردید.

بررسی نحوه تامین مصالح ساختمانی پروژه های عمرانی و طرح نهضت ملی مسکن در شورای فنی استان

2023 07 29
در چهارمین جلسه شورای فنی استان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی تشکیل گردید بر تامین مصالح پروژه های فعال استان از منابع داخل استان و با کیفیت مناسب تاکید شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی:تاکید بر پیگیری اعتبارات ملی در اختیار وزارتخانه ها توسط دستگاه های اجرایی

2023 07 27
 در جلسه بررسی آخرین وضعیت اعتبارات برخی دستگاه های اجرایی، ابوالحسینی بر تامین اعتبار از منابع ملی و منابع در اختیار وزارتخانه ها در کنار منابع اعتباری استانی جهت تکمیل پروژه های فعال در استان تاکید نمودند.

جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد

2023 07 26
جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی  استاندار تشکیل گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد به عنوان رئیس کارگروه منطقه ای مدیریت دانش خشکسالی انتخاب شد

2023 07 26
در اولین نشست تخصصی مدیریت دانش خشکسالی منطقه ای استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد که به صورت وبینار برگزار شد مدیرکل مدیریت بحران استان یزد به عنوان رئیس کارگروه مدیریت دانش خشکسالی 5 استان انتخاب شد.   

یزدی ها 17 و نیم میلیارد تومان حق بیمه به صندوق بیمه همگانی پرداخت کردند

2023 07 23
مدیرکل مدیریت بحران استان در نشست برنامه ریزی جهت تکمیل سامانه صندوق بیمه همگانی  از پرداخت 17 و نیم میلیارد تومان حق بیمه توسط یزدی ها به صندوق بیمه همگانی خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی:

تاکید بر جذب با کیفیت اعتبارات در اختیار دستگاه های اجرایی

2023 07 19
 در جلسه بررسی آخرین وضعیت اعتبارات برخی دستگاه های اجرایی، ابوالحسینی بر تامین اعتبار و عقد قرارداد پروژه ها مطابق با موافقتنامه طرح و اجرای پروژه در فرصت مکفی و با کیفیت مناسب  تاکید نمود.

گردهمایی انبوه سازان استان برگزار شد

2023 07 18
گردهمایی انبوه سازان استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار گردید.

معاون عمرانی استاندار درگذشت مرحوم شادروان مهندس «سعید شايگان» را تسلیت گفت

2023 07 17
خبر ناگوار عروج جانباز سرافراز و همکار گرامی زنده یاد سعید شایگان موجب تأثر و تالم عمیق اینجانب گرديد.

جلسه جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان با تعدادی از دستگاه‌های استانی پیگیری شد

2023 07 16
در این جلسه وضعیت جذب اعتبارات مورد بررسی قرار گرفت و نکات ضروری در این خصوص به دستگاه‌ها گفته شد.

پاسخگویی مستقیم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مردم

2023 07 16
 مهندس محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد صبح امروز در یکشنبه های مردم مداری رو در رو با مردم گفتگو کرد.

بازدید مديركل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافيک از پروژه ۳۷۷ هکتاری پردیس زندگی یزد

2023 07 16
 در این بازدیدکه امروز صبح با حضور دکتر حامد شیشه بری انجام شد وضعیت آزادسازی آورده متقاضیان و قرار دادن در اختیار کارگزار برای ادامه پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری جلسه مقدماتی مشترک کارگروه سازگاری با کم آبی و شورای حفاظت از منابع آب

2023 07 13
در جلسه مشترک کارگروه سازگاری با کم‌آبی و شورای حفاظت از منابع آب، راهکارهای کاهش مصرف برق چاه‌های کشاورزی و همچنین سازگار کردن میزان مصرف برق با آب برداشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کارگروه انرژی استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد

2023 07 12
مهندس ابوالحسینی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق این ایام و روزهای گرم سال عنوان کرد؛ کلیه ادارات و نهادهای دارای  «دیزل ژنراتور» ملزم به استفاده از آن در ساعات پیک مصرف هستند.

هشدار مدیرکل مدیریت بحران برای جلوگیری از غرق شدگی در استخر های کشاورزی

2023 07 12
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشستی که با حضور جهاد کشاورزی و دستگاه های امدادی برگزار شد، برای جلوگیری از غرق شدگی در استخرهای کشاورزی هشدار داد.

برگزاری جلسه هیئت ۴ نفره استان یزد

2023 07 11
در جلسه هیئت ۴ نفره استان موضوعات نحوه تعداد واگذاری پرونده‌های نظارت بر پروژه های نهضت ملی بررسی شد.
معاون عمرانی استاندار یزد:

شهرداری‌های یزد از کارآمدترین شهرداری های کشور شناخته شدند

2023 07 10
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در دیدار شهرداران با امام جمعه یزد اظهار کرد: روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فرصتی برای توجه بیشتر به خدمات شهری و فعالیت شهرداری‌ها است.

برگزاری کارگروه تخصصی زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست

2023 07 08
  جلسه کارگروه تخصصی زیربنایی، توسعه، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، با حضور اعضاء برگزار شد.

بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی از جاذبه‌های گردشگری استان

2023 07 06
 وزیرمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در سفری به یزد از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرد.

تامین آب شرب روستاها؛ خط قرمز مدیریت استان/ نقش پررنگ دهیاران در خدمت رسانی به مردم/ مشارکت حداکثری در گرو افزایش رضایتمندی مردم

2023 07 06
استاندار یزد با اشاره به نقش پررنگ دهیاران در خدمت رسانی به روستاییان گفت: «نظارت بر توزیع و قیمت اقلام کالایی» و «تامین آب شرب» در روستاها، خط قرمز مدیریت استان است.

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از شهرداری یزد

2023 07 05
بمناسبت چهاردهم‌تیرماه روز شهرداری ها و دهیاریها، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیران حوزه عمرانی با حضور در محل شهرداری یزد، ضمن تبریک‌ عید سعید غدیر؛ روز شهرداریها را به شهردار یزد و همکارانشان تبریک گفتند.

پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

2023 07 05
  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به مناسبت روز شهرداری و دهیاری پیامی صادر کرد.

پیام مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها به مناسبت فرارسیدن چهاردهم تیرماه

2023 07 04
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها به مناسبت فرارسیدن چهاردهم تیرماه؛ روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی صادر کرد.

بهره برداری از طرح توسعه سالن ذوب ریسی فاز ۲ کارخانه تولیدی سیرنگ

2023 07 04
طرح توسعه سالن ذوب ریسی فاز ۲ کارخانه تولیدی سیرنگ روز سه شنبه با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن وتجارت و با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

دکتر برادران معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با استقبال معاون عمرانی استاندار وارد استان یزد شد

2023 07 04
دکتر برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت ،معدن وتجارت و هیات همراه صبح امروز سه شنبه وارد استان یزد شدند و در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد مورد استقبال معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قرار گرفتند.

برگزاری کارگروه تخصصی زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد

2023 06 28
   جلسه کارگروه  تخصصی زیر بنایی ، توسعه ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان ، به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور اعضای برگزار شد.

هشتمین مانور اطفا حریق مراتع در شهرستان بافق برگزار شد

2023 06 27
 مانور آمادگی در برابر حریق جنگل‌ها و مراتع استان در ایستگاه هشتم به شهرستان بافق رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استان در جمع 80 سمن استان:

نقش سمن ها در حوادث و بحران ها انکار ناپذیر است

2023 06 27
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با حضور در  دوره آموزشی کمک های اولیه سمن ها، نقش سازمان های مردم نهاد را در حوادث و بحران ها انکار ناپذیر دانست و اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد به عنوان قشر تاثیر گذار از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید از این ظرفیت برای ارتقا آمادگی و تاب آوری جامعه بهره برد.
معاون هماهنگی امور عمرانی:

تاکید بر جذب با کیفیت اعتبارات در اختیار دستگاه های اجرایی

2023 06 27
 در جلسه بررسی آخرین وضعیت اعتبارات برخی دستگاه های اجرایی، ابوالحسینی بر تسریع در هزینه کرد اعتبارات ابلاغ شده و اجرای باکیفیت پروژه های عمرانی تاکید نمود.
مدیرکل مدیریت بحران استان در کارگروه انرژی:

همکاری تمام دستگاه ها برای عبور از شرایط ناترازی انرژی ضروری است

2023 06 26
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در چهارمین نشست کارگروه انرژی در سال 1402، بر همکاری تمام دستگاه ها برای عبور از شرایط ناترازی انرژی تاکید کرد.

بررسی آخرین وضعیت مرمت و ساخت سیلبندهای حفاظتی شهر یزد در شورای فنی استان

2023 06 25
مهندس ابوالحسینی بر اجرای اصولی و فنی سیلبندها با رعایت تمامی نکات فنی تاکید نمود.

110 نفر از كاركنان استانداري، دوره آموزشي رانندگي تدافعي را فراگرفتند

2023 06 24
به منظور آشنايي و ارتقاي سطح آگاهي و سلامت و همچنين مردمي سازي آموزشها، 110 نفر از كاركنان استانداري در  دوره آموزشي رانندگي تدافعي با تدريس سرهنگ جهان بيني از راهنمايي و رانندگي يزد شركت نمودند.

تسهیلات مرمت واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان مصوب و ابلاغ شد

2023 06 24
 مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تصویب و ابلاغ تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی تا سقف ۳۶۰ میلیون تومان در تهران و برای سایر شهرها با رقم‌های دیگر خبر داد.

بررسی امکان سرمایه گذاری در پروژه های شهری از طریق بازار سرمایه

2023 06 23
معاون هماهنگی امور عمرانی در جلسه مشترک مدیران بازار بورس با شهرداران و فرمانداران بر برنامه ریزی جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهر تاکید نمودند.

آخرین اقدامات ایمن سازی شهر یزد در برابر مخاطره سیل ارزیابی شد

2023 06 22
در نشستی به ریاست مدیرکل مدیریت بحران استان و با حضور نماینده سازمان بازرسی و مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی، شهرداری و سپاه الغدیر آخرین اقدامات ایمن سازی سیل بندهای یزد بررسی شد.

برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر یزد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی

2023 06 21
 جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر یزد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و اعضا برگزار شد.

برنامه ریزی جهت تامین زیر ساخت های آب و برق سایت های نهضت ملی مسکن استان

2023 06 21
در نشست معاون هماهنگی امور عمرانی با آقای زارع پور مشاور وزیر نیرو در طرح نهضت ملی مسکن که با حضور مدیران آب و برق استان پس از ارائه گزارش مشاور طرح و بررسی طرح های زیرساخت در سایت ها در خصوص روند ادامه کار برای کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی بعمل آمد.

بازدید مشاور وزیر نیرو از پروژه پردیس زندگی یزد

2023 06 21
مشاور وزیر نیرو و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از پروژه پردیس زندگی یزد بازدید کردند.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار

2023 06 20
در این جلسه مهندس ابوالحسینی از تلاش‌های حجت الاسلام زارع زاده برای حفظ و احیای موقوفات استان تشکر نمود و اقدام چند سال اخیر اوقاف در راستای افزایش درآمد رقبات با مشارکت و سرمایه‌گذاری را قابل تحسین عنوان نمود.
در دیدار مدیرکل مدیریت بحران استان با مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفت:

تشریح اقدامات فناورانه استان یزد در حوزه مدیریت بحران

2023 06 20
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در دیدار با مدیر کل فناوری اطلاعات سازمان مدیریت بحران کشور اقدامات فناورانه اداره کل مدیریت بحران را در حوادث سیل سال گذشته تشریح کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان:

پوشش سراسری شبکه اضطرار راهکار مدیریت حوادث و بلایا است

2023 06 19
مدیرکل مدیریت بحران در دیدار با معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خواستار رصد و پوشش سراسری شبکه بی سیم ارتباط در کل استان شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد :

570 میلیارد تومان تسهیلات جهت جبران خسارت سیل به استان یزد تخصیص یافته است

2023 06 19
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در ششمین نشست ارزیابی وضعیت اعطای تسهیلات خسارت دیدگان سیل سال گذشته گفت: سال گذشته با مصوبه هیات دولت 570 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و بلند مدت جهت جبران خسارت سیل زدگان به استان یزد تخصیص یافت.

بازدید از مراحل اجرایی اراضی سایت ۳۷۷هکتاری نهضت ملی مسکن توسط معاون هماهنگی امور عمرانی

2023 06 18
معاون هماهنگی امور عمرانی، از مراحل اجرایی اراضی سایت ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن بازدید کرد.

برگزاری جلسه ساماندهی جاده سلامت؛ در راستای بهسازی و اتمام پروژه جاده سلامت یزد - تفت

2023 06 18
جلسه  پیگیری اقدامات و صورت گرفته در این خصوص به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولان ذیربط شهرستان های یزد و تفت برگزار گردید.

نخستین همایش استانی نکوداشت معدن در یزد

2023 06 16
نخستین همایش استانی نکوداشت معدن در یزد برگزار شد.

تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی بر توجه جدی به برنامه ریزی در حوزه مدیریت پسماند

2023 06 15
نشست روسای سازمان های مدیریت پسماندهای سراسر کشور در یزد و با حضور معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور تشکیل گردید.

برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان

2023 06 14
دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان برگزار گردید.

نشست هم اندیشی شهرداران استان یزد با حضور مهندس محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی و دکتر سید سجاد انوشه معاون امور شهرداری ها و دهیاری های کشور

2023 06 14
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ومعاون امور شهرداری ها و دهیاری های کشور، و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، نشست هم اندیشی شهرداران استان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات شهرداری ها در یزد برگزار گردید.

پیگیری تامین اعتبار پروژه های راه استان در دیدار با معاون برنامه ریزی و مدیریت وزارت راه و شهرسازی

2023 06 12
در نشست معاون هماهنگی امور عمرانی با معاون برنامه ریزی و مدیریت وزارت راه و شهرسازی انجام مطالعات و طراحی مسیرهای اولویت دار و تامین اعتبار پروژه های راهسازی فعال دراستان مورد پیگیری قرار گرفت.

پیام مدیر کل مدیریت بحران استان به مناسبت هفته جهاد كشاورزي

2023 06 12
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در پیامی هفته جهاد كشاورزي را تبریک گفت.

یزد اولین استان دعوت شده به جلسه شورای عالی ترافیک کشور/ تقدیر از عملکرد استان یزد در طرح نوروزی 1402

2023 06 11
یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی ترافیک کشور به ریاست معاون عمران و توسعه امورشهری و روستايی وزیر کشور و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری یزد برگزار و از عملکرد استان یزد در طرح نوروزی 1402 تقدیر شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی:

تاکید بر جذب با کیفیت اعتبارات در اختیار دستگاه های اجرایی

2023 06 10
در جلسه بررسی آخرین وضعیت اعتبارات برخی دستگاه های اجرایی، ابوالحسینی بر تسریع در هزینه کرد اعتبارات ابلاغ شده و اجرای باکیفیت پروژه های عمرانی تاکید نمود.

برگزاری جلسه بررسی نحوه سرمایه‌گذاری هلدینگ صنعت ریلی استان برای حمل مسافر و بار

2023 06 10
 جلسه بررسی نحوه سرمایه گذاری هلدینگ صنعت ریلی استان برای حمل مسافر و بار به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد همیار محیط زیست شد

2023 06 09
 در سومین روز از هفته محیط زیست، محمد جواد ابوالحسینی  همیار افتخاری محیط زیست شد.

تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی بر توزیع اعتبارات در شهرداریها با توجه به شاخص های توسعه یافتگی

2023 06 09
همایش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران استان یزد برگزار شد.
معاون استاندار تاکید کرد:

الزام دستگاه های دولتی بر رعایت الگوی مصرف انرژی / کاهش 30درصدی مصرف برق و ساعات اداری و 60درصدی در ساعات غیراداری

2023 06 09
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سومین نشست کارگروه انرژی با اشاره به اهمیت رعایت الگوی مصرف برای تمامی مشترکین از الزام دستگاه های اجرایی بر رعایت الگوی مصرف تاکید کرد.

پیام مدیر کل مدیریت بحران استان به مناسبت هفته محیط زیست

2023 06 07
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در پیامی هفته محیط زیست را تبریک گفت.
استاندار یزد مطرح کرد؛

ضرورت آمادگی در برابر آتش سوزی های احتمالی در مراتع استان در فصل تابستان/ برگزاری مانورهای مقابله با بحران ها و آموزش جوامع محلی برای مقابله با بحران ها در دستور کار قرار گیرد

2023 06 06
دکتر فاطمی به افزایش احتمال آتش سوزی در مراتع در فصل تابستان اشاره و بر برگزاری مانورهای آمادگی در برابر آتش سوزی در مراتع و نیز ارائه آموزش های لازم به جوامع محلی تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اعلام کرد؛

پیش‌پروانه یک شهرک مسکونی در استان صادر شد

2023 06 01
مهندس ابوالحسینی از صدور پیش‌پروانه برای ساخت یک شهرک مسکونی به‌ نام سازمان ملی زمین و مسکن در استان یزد خبر داد.

نشست معاون هماهنگی امور عمرانی با معاون شرکت هلدینگ سرمایه گذاری گردشگری تامین اجتماعی کشور(هگتا)

2023 06 01
در این نشسست موضوع بازگشت ترنستهای شرکت مسافربری رجا با تامین منابع آن از طریق هلدینگ هگتا مورد بررسی قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور عمرانی:

اولویت کاری برنامه ستاد مولدسازی؛ تامین اعتبار پروژه های بزرگ زیربنایی استان

2023 05 31
جلسه ستاد مولدسازی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار گردید.
مدیرکل مدیریت بحران:

بازبینی وظایف دستگاه‌های امدادی در حوادث پدافندی

2023 05 31
جلسه کارگروه خدمات، امداد و نجات پدافند غیر عامل برگزار شد.

برگزاری جلسه تامین زیرساخت های شهرک نساجی مریم آباد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی

2023 05 30
جلسه تامین زیرساخت های شهرک نساجی مریم آباد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی برگزار شد.
معاون استاندار یزد خبر داد؛

تامین تمامی قطعات زمین مورد نیاز برای اجرای قانون جوانی جمعیت در یزد

2023 05 28
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: تمامی قطعات زمین مورد نیاز برای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان یزد تامین خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی در جلسه کارگروه پیشگیری از تخلفات ساختمانی مطرح نمود:

برنامه ریزی برای ممنوعیت بتن ریزی در ساختمانهای بدون پروانه و تاییدیه دستگاه نظارت از نیمه دوم سالجاری

2023 05 28
دومین جلسه کارگروه پیشگیری از تخلفات ساختمانی در سال ۱۴۰۲ به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور اعضا تشکیل گردید.

برگزاری جلسه تعیین تکلیف اراضی ۴۸ هکتاری کارگاه های مشاغل مزاحم شهری با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی

2023 05 27
در این جلسه پیشنهادات اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری یزد در مورد استقرار واحدها مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل مدیریت بحران استان در حاشیه مانور اطفا حریق خاتم:

حفظ ارتباطات، لازمه فرماندهی حادثه است

2023 05 27
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در جریان برگزاری مانور اطفای حریق با سناریوی آتش سوزی در جنگل باغ شادی شهرستان خاتم گفت: این مانور با هدف ارزیابی عملکرد و فرآیند تشکیل تیم فرماندهی حادثه (ICS) و با همکاری دستگاه های امدادی انجام شد.

بررسی درخواستهای تغییر کاربری اراضی کشاورزی در جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد

2023 05 26
مهندس محمدجواد ابوالحسینی در این نشست بر واگذاری ساماندهی شده دامداریها و واحدهای پرورش طیور در حاشیه روستاها با محوریت جهاد کشاورزی و هماهنگی فرمانداران و عدم واگذاری پراکنده تاکید کرد.

ساماندهی واحدهای پرورش دام در دستور کار کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط­ زیست

2023 05 25
جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور اعضا تشکیل گردید.
در دومین نشست شورای فنی استان تاکید شد:

ضرورت بر حفظ زیر ساخت‌ها در استان

2023 05 23
دومین نشست شورای فنی استان صبح امروز با محوریت بررسی نظریات کارگروه نظارت درخصوص پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار و بر ضرورت حفظ زیر ساخت‌ها تاکید شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی:

تاکید بر بهینه سازی فعالیت های ندامتگاه های استان

2023 05 23
در دیدار معاونین سازمان زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی کشور با معاون محترم هماهنگی امور عمرانی مطرح شد.

عیادت معاون هماهنگی امور عمرانی از مهندس نبوی زاده

2023 05 23
ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی با حضور در بیمارستان از آقای مهندس نبوی زاده معاون اسبق هماهنگی امور عمرانی استانداری عیادت کرد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های شرکت های تعاونی دهیاری های برتر کشور به میزبانی یزد

2023 05 23
 نمایشگاه توانمندی‌های شرکت های تعاونی دهیاری های برتر کشور به میزبانی یزد افتتاح شد.

حضور استاندار یزد و معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در همایش تجلیل از شرکت های برتر تعاونی دهیاری های کشور

2023 05 23
همایش تجلیل از شرکت های برتر تعاونی دهیاری های کشور با حضور استاندار یزد و معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در استانداری یزد برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی راهکارهای فعالسازی و ایجاد درآمدهای پایدار

2023 05 23
نشست هم اندیشی راهکارهای فعالسازی و ایجاد درآمدهای پایدار برگزار شد.

بازدید معاون عمرانی استاندار از سایت ۳۷۷ هکتاری پردیس زندگی شهر یزد

2023 05 22
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به منظور بررسی وضعیت عملیات اجرایی و ساخت نهضت ملی مسکن از سایت ۳۷۷ هکتاری  پردیس زندگی شهر یزد بازدید به عمل آورد.

بازدید دکتر ملانوری معاون دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ومدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از مجموعه غربالبیز شهرستان مهریز

2023 05 22

برگزاری جلسه کمیته فنی کارگروه پیشگیری از تخلفات ساختمانی

2023 05 21
جلسه کمیته فنی کارگروه پیشگیری از تخلفات ساختمانی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی برگزار شد.