یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا

استاندار یزد در نشست مشترک با رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به پیشنهاد رییس این فدراسیون گفت : یزد آمادگی برگزاری و میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را دارا است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد و رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برگزار و با اشاره به تحول و طلایه داری والیبال استان طی سال های اخیر، بر بهره گیری حداکثری از این ظرفیت به منظور رشد والیبال کشور تاکید شد.
 
استانداریزد در حاشیه این نشست و در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به اعلام آمادگی استان یزد برای میزبانی از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا، گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته، زیرساخت های لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ، در استان فراهم می شود.
 
وی مسابقات  مذکور را رویدادی فاخر در حوزه ورزش دانست و افزود: امید است با برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی به میزبانی استان، شاهد رونق و افتخار آفرینی بیش از پیش شاخه های مختلف ورزش استان به ویژه در شاخه والیبال باشیم.
 
مهران فاطمی در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری را برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در استان عنوان و خاطرنشان کرد: برگزاری این رویدادها، فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت های مختلف استان و به تبع آن رونق گردشگری است.
 
استاندار یزد با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی یزد، گفت: در پرتو برنامه ریزی های انجام شده، این مسابقات به بهترین شکل ممکن در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.
 
مهران فاطمی در همین راستا خاطرنشان کرد: از برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی  فرهنگی، ورزشی و گردشگری؛ به میزبانی استان استقبال می کنیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات