پیام استاندار یزد به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مطهری و بزرگداشت مقام شامخ معلم پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛
 
 معلم، نماد بی بدیل سوختنی برای ساختن، فداکاری ای برای آموختن و مشعل فروزنده ای برای تبدیل "جهل و نادانی" به "دانایی و فرزانگی" است و از همین منظر است که باید معلمان را پرچمداران حقیقی "کرامت و نجابت" و "فروزندگی و فرزانگی" در جامعه قلمداد کرد.  

جامعه خدوم فرهنگیان استان دارالعباده و دارالعلم یزد، مشحون از معلمان فداکار و سختکوشی است که با تدین و آگاهی خویش و با تربیت و تعلیم فرزندان این سامان تاریخی، برای یزد عزیز آینده سازی کرده و در پیشرفت و تعالی تمامی مقاطع تاریخ درخشان این سرزمین، نقشی مهم و حیاتی داشته اند.  

تمامی افراد برجسته یزد، بعد از نهاد خانواده در نهاد تعلیم و تربیت قد کشیده و به آن مدیون هستند، لذا تعظیم جایگاه و مقام رفیع معلم و قدردانی از زحمات و تلاش دلسوزانه معلمان از سوی تمام اقشار و آحاد مردم عزیز استان به ویژه در هفته و روز معلم، حقی است که می باید به صورت ویژه در ادای آن کوشیده شود.

اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد علامه شهيد آیت ا... مرتضي مطهري(ره) و نيز همه شهداي معلم، اين ايام را به همه اساتید و معلمين متعهد و وظيفه شناس استان یزد صمیمانه تبريك و تهنیت عرض نموده  و موفقيت همگان را در پرتو آرمان های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات