پویش خوبه بدونی با موضوع انتخابات در استان یزد آغاز شد

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: اطلاع رسانی قوانین و آیین نامه های انتخابات ۱۱ اسفند ماه در قالب پویش خوبه بدونی با مشارکت فرمانداری‌ها و ادارات استان یزد آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، علی صالحی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: این طرح به منظور آشنایی بیشتر مردم با اختیارات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حال اجرا است و با همکاری فرمانداری‌ها و ادارات در اماکن عمومی اجرا می شود.
 
او افزود: در ادامه این طرح از هفتم بهمن ماه طرح انقلاب خدمت آغاز می شود و تا هفتم اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در این طرح، دستاوردها و خدمات انجام شده در چهل و پنج سال گذشته در دولت های مختلف بیان می شود و فقط به ارائه خدمات این دولت بسنده نشده است.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ادامه داد: در مرحله سوم طرح سرنوشت یک ملت اجرا می شود و هدف از اجرای این برنامه های تبیینی نیز آشنا کردن اقشار مختلف مردم با قوانین و اختیارت مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.
 
صالحی افزود: سلسله نشست های رسانه ای با مسئولان کمیته های ستاد انتخابات استان نیز آغاز شده و در اولین نشست میزبان خبرنگاران در نشست خبری دبیر ستاد انتخابات استان بودیم همچنین نشست با رییس کمیته فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد انتخابات استان نیز برگزار شد و این نشست ها همچنان ادامه خواهد داشت.
 
او اضافه کرد: نشست های آموزشی با حضور مسئولان و کارشناسان روابط عمومی فرمانداری ها نیز آغاز شده و مدیران روابط عمومی فرمانداری ها نشستی با رییس ستاد انتخابات استان داشته و پیشنهادات و دغدغه های خود را مطرح کردند همچنین به منظور تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز رایزنی هایی انجام شده است.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: مردم همواره در همه صحنه ها مدافع اسلام و انقلاب بوده‌اند و قطعا در انتخابات پیش رو که نقش مهمی در سرنوشت جامعه دارد و بار دیگر شاهد حضور دشمن شکن و پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.
 
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات