رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد مطرح کرد؛

پوشش لحظه به لحظه انتخابات در استان توسط ۱۵۰ خبرنگار و عکاس خبری/ مردم استان مراجعه به شعب اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: بیش از ۱۵۰ خبرنگار و عکاس خبری در سراسر استان در حال پوشش لحظه به لحظه این رویداد بزرگ و مخابره اطلاعات و ثبت این لحظات هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی صالحی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با تقدیر از عوامل رادیو یزد برای پوشش منسجم و دقیق رویداد بزرگ انتخابات اظهار کرد: پوشش رسانه‌ای این رویداد عظیم همواره یکی از مهمترین محورهای مدنظر در برگزاری انتخابات بوده است.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ خبرنگار و عکاس خبری در سراسر استان در حال پوشش لحظه به لحظه این رویداد بزرگ و مخابره اطلاعات و ثبت این لحظات هستند، گفت: این مهم در راستای ثبت حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی تا آخرین لحظه برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.
 
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در ادامه از مردم استان خواست برای عدم مواجهه با ازدحام، مراجعه به شعب اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.
 
صالحی در پایان با بیان اینکه تمدید زمان رای گیری بر عهده وزارت کشور است، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به تمدید مجدد زمان رای گیری، این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات