مديركل دفتر امور شهري، روستايي و شوراها ي استانداري يزد:

همدلي شوراها براي خدمت مؤثر به مردم بكار گرفته شود

مديركل دفتر امور شهري، روستايي و شوراهاي استانداري در نشست شوراي اسلامي استان گفت: بايد روحيۀ همدلي و توانمندي هاي موجود در شوراي اسلامي استان براي خدمت مؤثر به جامعه و خواسته هاي مردم به كار گرفته شود.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، روز دوشنبه 24 آّبان ماه نشست شوراي اسلامي استان با حضور مديركل دفتر امور شهري، روستايي و شوراهاي استانداري، معاون پايش و نظارت محيط زيست استان و اعضاي شوراي اسلامي استان در دبيرخانه اين شورا برگزار شد.
مديركل دفتر امور شهري، روستايي و شوراهاي استانداري در اين نشست گفت: جايگاه شوراها در دولت تدبير و اميد با رويكرد واگذاري فعاليت ها به مردم و تقويت تشكل هاي مردمي در دستوركار قرار گرفته است و در استان نيز اين موضوع با جدّيت پيگيري مي شود.
«محمود شاكري شمسي» افزود: اعضاي شوراي اسلامي استان به عنوان نمايندگان مردم شهرستان هاي گوناگون در جايگاه پراهميتي قرار دارند و بايد به پيگيري مسائل روز و مشكلات مردم بپردازند.
مديركل دفتر امور شهري، روستايي و شوراهاي استانداري در پايان سخنانش يادآور شد: تقويت نگاه نظارتي و پيگيري موضوعات مطرح شده در شورا تا زمان رسيدن به نتيجه دلخواه، امري ضروري است كه بايد همواره مورد نظر قرار گيرد.


بهسازي آلاينده هاي محيط زيستي ضرورت جدّي استان


معاون پايش و نظارت محيط زيست استان نيز در اين نشست با ارائۀ گزارشي از وضعيت آلاينده هاي محيط زيستي استان گفت: افزون بر جلوگيري از رشد عوامل آلاينده در استان، بهسازي شرايط موجود براي جلوگيري از هرگونه تخريب محيط زيستي ضرورت دارد.
«محمدرضا كوچك زاده» افزود: هرگونه اقدامي كه از سوي سازمان محيط زيست برنامه ريزي و انجام مي شود براي حفظ سلامت مردم و محيط زندگي است.
كوچك زاده ادامه داد: بايد توسعۀ استان را به سمتي ببريم كه وضعيت موجود از نگاه زيست محيطي بهبود يابد و از بروز آسيب در آينده نيز جلوگيري شود.
گفتني است در اين نشست مسائل محيط زيستي استان مورد هم انديشي قرار گرفت و در پايان انتخابات هيئت رئيسۀ شوراي اسلامي استان برگزار و با راي اعضا، «عزيزالله داورپور» به عنوان رييس و «حسن اميرزاده» به عنوان نائب رييس شورا برگزيده شدند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات