استاندار یزد:

هدف گذاری توسعه صنعت نساجی و پوشاک همراه با تبدیل یزد به قطب تولید ماشین آلات نساجی/نساجی و پوشاک از مهم ترین محورهای توسعه صنعتی در سند یزد نوین

استاندار یزد نساجی و پوشاک از مهم ترین محورهای توسعه صنعتی در سند یزد نوین دانست و افزود: یکی از هدفگذاری های استان در کنار توسعه صنعت نساجی و پوشاک، «تبدیل یزد به قطب تولید ماشین آلات نساجی» است.

به گزارش روابط عمومی استاندار یزد، در آئینی با حضور مهران فاطمی؛ استاندار یزد سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک در استان افتتاح شد.

استاندار یزد در حاشیه بازدید از نمایشگاه، به سبقه تاریخی یزد در حوزه هنر صنعت نساجی اشاره کرد و گفت: حوزه نساجی و پوشاک؛ یکی از مهمترین محورهای توسعه صنعتی یزد و سند یزدنوین بوده و مسائل مربوط به آن ها با جدیت پیگیری می شود.

فاطمی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 1403 به نام «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، خاطرنشان کرد: بخش نساجی و پوشاک از بهترین بخش هایی است که با جلب مشارکت مردم، می توان در آن جهش ایجاد کرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به حوزه نساجی و پوشاک، تصریح کرد: در راستای رونق فعالیت های این حوزه، ضمن ارائه تسهیلات مورد نیاز، پیگیری های لازم برای حل مسائل موجود به ویژه در حوزه صادرات انجام می شود.

استاندار یزد در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری در استان را حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: یکی از هدفگذاری های استان در کنار توسعه صنعت نساجی و پوشاک، «تبدیل یزد به قطب تولید ماشین آلات نساجی» است.

عالی ترین مقام اجرایی استان در همین راستا خاطرنشان کرد: در راستای تحقق هدفگذاری مذکور، حمایت های لازم از شرکت های فعال در این حوزه انجام خواهد شد.

استاندار یزد در پایان اظهارکرد: امید است در پرتو اقدامات مورد پیگیری، استان یزد در حوزه صنعت نساجی، به روز های اوج خود بازگردد و روز به روز گسترده تر شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات