مردم ثابت کردند پشتیبان انقلاب هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با قدردانی از حضور مردم استان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ثابت کردند پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ابرکوه گفت: مردم ولایت مدار در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باحضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و به فرامین امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا لبیک گفتند.

وی اظهار کرد: مردم با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوگویان، جهانخواران و رژیم غاصب و جعلی اسراییل زدند؛ مردم ما به اسلام، انقلاب، شهدا و ولایت وفادار هستند وامروز برغم تمام مشکلات اقتصادی با حضور خود اعلام کردند که از اسلام و انقلاب حمایت می کنیم.

عزیزی تصریح کرد: امروز مردم به واسطه پاسداری از خون پاک شهیدان والامقام و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و تاکید کردند هیچ وقت صحنه های انقلاب را ترک نخواهیم کرد.

معاون استاندار یزد با اشاره به فرارسیدن برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه امسال خاطر نشان کرد: ملت همچون امروز که حضوری انقلابی و دشمن شکن داشتند در انتخابات هم شرکت و توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

عزیزی ادامه داد: دشمن تلاش دارد مردم در عرصه انتخابات حضور نداشته باشند اما مردم در عرضه انتخابات هم حضور حماسی خواهند داشت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات