معاون هماهنگی امور عمرانی استانداریزد خواستار شد:

شهرستان میبد را به عنوان شهر پاک معرفی کنید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: مسئولین شهرستان میبد می توانند با مشارکت مردم و سازمانهای مردم نهاد میبد را به عنوان شهر پاک در همه زمینه ها معرفی کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار پنج شنبه پنچم شهریور ماه در چهارمین روز از هفته دولت به شهرستان میبد سفر کرد و در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.
" سید محمد رضا سید حسینی" در جلسه شورای اداری شهرستان میبد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت تدبیر و امید در شرایطی سکان امور اجرایی کشور را در دست گرفت که نه تنها با خزانه خالی رو برو بودیم بلکه خزانه ای بدهکار تحویل دولت یازدهم گردید.
وی افزود: در کنار این مساله امروز با تعداد فراوانی پروژه فاقد توجیه نیمه تمام مواجه هستیم که بار مالی بسیار زیادی را برای دولت فراهم کرده و بسیاری از پروژه ها با پیشرفت 10 تا 20 درصدی در دولت قبل نیمه کاره رها شده است.
" سید حسینی" با اشاره به اینکه بحران آب در استان یزد جدی است اظهار داشت: باید در کمیته های برنامه ریزی شهرستانها تصمیماتی که در رابطه با پروژه های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی اخذ می شود با رعایت صرفه جویی در مصرف آب باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه  دولت تلاش می کند بسیاری از وظایف خود را در چارچوب قانون به بخش خصوصی واگذار کند از فرمانداری شهرستان میبد خواست تا پروژه ها با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی به سر انجامی مطلوب برساند.
وی یکی از بزرگترین ویژگیهای شهرستان میبد را حوزۀ میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: مردم شهرستان میبد به لحاظ چهره و شخصیت فرهنگی که داشته اند کمتر اجازه داده اند میراث فرهنگی و بافت تاریخی شهرستان مورد تعرض قرار گیرد.


بهره برداری از 69 پروژه عمرانی در هفته دولت


در ابتدای جلسه شورای اداری شهرستان میبد فرماندار این شهرستان شهیدان رجایی و  باهنر را الگویی بارز برای خدمت به مردم دانست و با اشاره  به  پتانسیل های شهرستان میبد در حوزه های مختلف گفت: زیر ساختهای لازم به ویژه در حوزۀ شهری برای پروژه های عمرانی مختلف فراهم شده است.
" حسین فلاح " با اشاره به پروژه های افتتاح شده در هفته دولت در شهرستان میبد اظهار داشت: 69 پروژه عمرانی، صنعتی،میراث فرهنگی،آموزش و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می شود.
گفتنی است احداث پارک بانوان،اجرای شبکه توزیع گاز و ساخت 3 ایستگاه TS ،ساماندهی ورودی روستاهای شهرستان میبد،احداث کتابخانه مهمانشهر و اجرای طرح تفضیلی روستا شامل ساماندهی بلوار مرکزی از جمله این پروژه ها می باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات