مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها در نشست كميته اطلاع رساني انتخابات:

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت هر چه بیشتر نظام است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در اولين نشست كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان اظهار داشت: در کشور ما اصل حضور مردم در انتخابات مهم است و این حضور تحقق پیدا نمی کند مگر آنکه بسترها و زیر ساخت های آن فراهم شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه 26 شهریور ماه، اولین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد در خصوص برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
"هادي مقيمي"با بيان اينکه زیر ساخت ها و زمینه های لازم برای حضور مردم در انتخابات به طور طبیعي با يکسري از افراد وعوامل تحقق مي يابد،تاکيدکرد: بخشی  از آن زیر ساخت ها به دولت و حاکمیت بر ميگردد که امنيت روحی و روانی و فضای سالم در انتخابات را به وجود آورند تا مردم در آن امنیت روحی و روانی و با این احساس که رای آنها در انتخابات تاثیرگذار است به پاي صندوق هاي راي بيايند و در انتخابات شرکت کنند.
وي ادامه داد:بخش دیگری از عوامل مشارکت نيز به بحث اطلاع رسانی و تبلیغات برمي گردد که اهمیت آن کمتر از بخش اول نیست .
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد تصریح کرد: ما در حوزه روستا با وجود 368 دهیاری که بزرگترین شبکه اجرایی و آخرین حلقه مدیریت روستاهاست این آمادگی را داریم که بسترها و فضا سازی های لازم براي حضور حداكثري مردم، را از طریق همکاری با کمیته اطلاع رسانی و سایر بخش های انتخابات به وجود آوریم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ان شا الله با تدبیر مسئولین نظام بخصوص مقام معظم رهبری شاهد آن باشیم در انتخابات اسفند 94 یک حماسه سیاسی همچون انتخابات سال 92 که به تعبیر مقام معظم رهبری یک حماسه سیاسی نام گرفت با امانت داری کامل آرای مردم اتفاق بیافتد.
" مقیمی" در پایان سخنان خود اظهار داشت: ان شاالله با وسعت دید و سعه صدری که دستگاه های نظارتی خواهند داشت زمینه حضور حداکثری مردم  در انتخابات  فراهم شود چرا که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه تقویت هر چه بیشتر نظام می باشد.
گفتنی است در ابتداي اين نشست، مديركل روابط عمومي استانداري و رئيس كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان در خصوص برنامه هاي اين ستاد براي حضور حداكثري مردم سخناني را بيان نمود كه در اخبار تكميلي ارائه شده است و همچنين هریک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه اطلاع رسانی جهت تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات بيان نمودند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات