تائید صلاحیت سه داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان/ آغاز فرصت تبلیغات از فردا

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: با تائید صلاحیت سه داوطلب، مجموع تائید صلاحیت شدگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۳۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید و داوطلبان از فردا فرصت دارند تبلیغات خود را آغاز نمایند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: با تائید صلاحیت این سه نامزد، مجموع تائید صلاحیت شدگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۳۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید.
 او ادامه داد: بنا بر روزشمار قانون انتخابات که توسط وزارت کشور ابلاغ شده، امروز آگهی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده اعلام عمومی می شود و تائید صلاحیت شدگان می توانند از سوم تا نهم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهند و از دهم اسفندماه هرگونه تبلیغات ممنوع است.
 دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در استان یزد یک حوزه انتخاباتی نیز شامل هفت شعبه اخذ رای در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد و تفت برای اقلیت‌های زرتشتی در نظر گرفته شده و همه تمهیدات لازم برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی برنامه ریزی شده و در حال انجام است.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات