استاندار یزد تاکید کرد:

بسته همکاری شهرداری یزد و پارک علم و فناوری تدوین شود/شناسایی نقاط بحرانی آسیب های اجتماعی همراه با برنامه های اثربخش/ افزایش تعداد پیمانکاران و تقویت نظارت بر اجرای طرح های نهضت ملی مسکن

استاندار یزد با اشاره به نگاه ویژه استان به حوزه علم و فناوری گفت: زمین مربوط به طرح جامع پارک و علم و فناوری استان ظرف مدت دو هفته، تحویل پارک شده و سایر اقدامات مربوط به اجرای طرح انجام شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با جمعی از مدیران استان به منظور بررسی وضعیت پروژه های شاخص و تحولی استان برگزار و در جریان آن، آخرین وضعیت پروژه ها و برنامه های این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نگاه ویژه استان به حوزه علم و فناوری گفت: زمین مربوط به طرح جامع پارک و علم و فناوری استان ظرف مدت دو هفته، تحویل پارک شده و سایر اقدامات مربوط به اجرای طرح انجام شود.
 
وی در ادامه به لزوم بهره گیری از تجربیات همکاری های موفق بین پارک علم و فناوری و شهرداری ها اشاره کرد و افزود: بسته سیاستی همکاری بین پارک علم و فناوری و شهرداری یزد تهیه و جهت بررسی و تصویب در صحن شورای اسلامی شهر یزد، در اختیار شورا قرار گیرد.
 
مهران فاطمی با اشاره به اظهار گلایه نسبت به عدم برگزاری مستمر نشست ستاد نوفاد استان در سال گذشته، گفت: کارگروه های ذیل این ستاد فعالسازی و نشست های ستاد به صورت ماهانه و با دستورکارهای مشخص برگزار شود.
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گزارش های وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن توسط دستگاه های متولی این حوزه، اظهارکرد: برنامه زمانبندی «هفتگی» طرح های نهضت ملی مسکن به صورت سایت به سایت تهیه و تعداد پیمانکاران افزایش یابد.
 
وی در ادامه مسکن را یکی از دغدغه های مهم خانواده ها دانست و با اشاره به سهم استان در تعهد دولت در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: مسائل مربوط به پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی دنبال و تمهیدات لازم جهت تسریع در روند اجرای آن ها اندیشیده شود.
 
فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در این راستا نقاط بحرانی آسیب های اجتماعی احصا و پروژه هایی با زمانبندی و متولی مشخص تهیه و پیگیری شود.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان در همین خصوص ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی، نشست های شورای اجتماعی استان به صورت مستمر و هفتگی برگزار شود.
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش به گزارش های ارائه شده در نشست در حوزه های راه اندازی مناطق ویژه اقتصادی در استان اشاره و بر پیگیری جدی مباحث این حوزه تاکید کرد.
 
وی همچنین به آخرین اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری در حوزه مولدسازی اموال و دارایی های مازاد دولت در استان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در روند اجرای امور این حوزه و تحقق اهداف اجرای این طرح، مسائل این حوزه به صورت جدی در سطح استانی و ملی دنبال شود.
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهارکرد: در این راستا باید طرح های عملیاتی جهت مشارکت مردم در امر اقتصاد با بهره گیری از توان فکری و مالی آن ها تهیه و مورد پیگیری قرار گیرد.
 
شایان بذکر است که سلسله نشست های بررسی پروژه های شاخص و تحولی استان به منظور بررسی هفتگی پیشرفت پروژه های هر حوزه و تسهیل و تسریع در روند اجرای آن ها، برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات