معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار :

برگزاري جشنواره فيلم مستند و داستاني كوتاه رضوي فرصتي است براي همدلي و تبادل تجربيات ارزشمند بين هنرمندان

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در مراسم اختتاميه نهمين جشنواره فيلم مستند و داستاني فيلم كوتاه رضوي با اشاره به معنوي بودن اين جشنواره اظهار داشت: اميخته شدن موضوعات رضوي با آثار فيلمسازان اين جشنواره ميتواند انعكاس خوبي از هنر، توانمنديها و رشد معنوي در كشور داشته باشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد " محمد علي طالبي" در مراسم اختتاميه  نهمين  جشنواره فيلم مستند و داستاني كوتاه رضوي كه پنج شنبه شب 13 شهريور ماه با حضور مديران استاني در محل  سالن اجتماعات هلال احمر يزد  برگزار شد، در ابتداي مراسم ضمن خير مقدم به مهمانان كشوري و با تشكر از برگزاركنندگان نهمين جشنواره فيلم مستند و داستاني كوتاه  رضوي ؛ برگزاري دومين سال پياپي اين جشنواره  در استان را موجب افتخار بيان كرد و اظهار داشت: جشنواره فيلم مستند و داستاني كوتاه رضوي ميتواند فرصت خوبي براي همدلي و تبادل تجربيات ارزشمند بين هنرمندان باشد .
وي  با اشاره به برگزاري غير متمركز اين جشنواره گفت: برگزاري غير متمركز اين جشنواره ميتواند با بهره گيري هنرمندان  از ظرفيت هايي  كه در فرهنگ و هنردر جايگاه ايران قرار دارد به رشد هنر و  فرهنگ در استانها كمك كند.
طالبي در ادامه اين  مراسم هنر سينما را يكي از موثرترين هنرهايي دانست كه ميتواند به مسائل انساني در اجتماع بپردازد .
وي فضاي موجود در جشنواره رضوي را با توجه به  منتسب بودن  اين جشنواره به حضرت علي بن موسي الرضا (ع) فضايي سرشار از معنويت دانست و افزود: با توجه به معنويت اين جشنواره و آميخته شدن موضوعات رضوي، اثار فيلمسازان اين جشنواره ميتواند انعكاس خوبي از هنر، توانمنديها و رشد معنوي  در كشور داشته باشد.
گفتني است در پايان مراسم اختتاميه نهمين جشنواره فيلم مستند و داستاني كوتاه رضوي از برگزيدگان اين جشنواره تقدير بعمل آمد.

 

Jassnl1.jpg Jassnl2.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات