ایجاد چهار شعبه ویژه اخذ رای برای خانواده‌های با جمعیت سه فرزند و بیشتر در یزد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: خانواده خوش جمعیت یزد که دارای سه فرزند به بالا هستند می‌توانند در چهار شعبه ویژه اخذ رای که بر آنان ایجاد شده، رای دهند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهدیه سادات حسینی مطلق در محل ستاد مرکزی انتخابات استان در جمع خبرنگاران گفت: به همه خانواده های خوش جمعیت شهر یزد اطلاع رسانی شده و شعبه های برج دو قلو در صفاییه، سیدجعفر محمد (ع)، هنرستان شهید منتظر قائم(عج) و مدرسه حکیم زاده یزد به همین منظور برای تسهیل مشارکت این خانواده ها در انتخابات پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: حضور خانواده ها به همراه تمامی فرزندان حتی فرزندان زیر سن قاونی در قالب پویش من موثر هستم بسترسازی شده و بچه های زیر ۱۸ سالی که در این شعبات حضور پیدا می کنند نیز با ثبت اثر انگشت خود مشارکت در انتخابات سال‌های آینده را تمرین می کنند.

حسینی مطلق گفت: ۳۰ زوج جوان نیز بعد از ظهر امروز با حضور در بقعه امامزاده سیدجعفر محمد (ع) رای خود را در صندوق انداختند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد اظهار داشت: حضور رای اولی ها را نیز در این انتخابات پیش بنی شده و رای اولی هایی که روز ۱۱ اسفند ماه به عنوان روز تولد آنها است در این شعبه حضور یافته و همزمان جشن تولد سیاسی خود را نیز جشن خواهند گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات