معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

انجمن کاشی و سرامیک استان برنامه مدیریت مصرف گاز خود را ارائه کنند

مهندس ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خواستار ارائه برنامه مدیریت مصرف گاز توسط انجمن کاشی و سرامیک استان شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در دیدار با هیات مدیره انجمن کاشی و سرامیک  استان با اشاره به شروع فصل سرما از لزوم همراهی و همکاری صنایع کاشی استان با مصوبات کارگروه انرژی تاکید کرد.

محمدجواد ابوالحسینی در این دیدار که در محل مرکز  پایش و راهبری مدیریت مصرف شرکت گاز استان برگزار شد، با اشاره به شروع فصل سرما و احتمال بروز محدودیت های گاز گفت: با توجه به افزایش برودت هوا در سطح کشور، الزام محدودیت مصرف گاز برای صنایع کاشی و سرامیک وجود دارد و نیاز است تدابیر لازم برای کاهش مصرف گاز در این حوزه صورت گیرد.
 
وی با قدردانی از همراهی صنایع در مدیریت مصرف انرژی اظهار داشت: در دهه قبل کمبود هایی در توسعه زیرساخت های تولید انرژی در کشور شکل گرفت و دولت با تمام توان در حال رفع این مشکل است فلذا برای حفظ آرامش مردم کشور نیاز است همچون گذشته صنایع کاشی در این زمینه همراهی کرده و برنامه ها و هماهنگی های خود را برای مدیریت مصرف ارائه دهند تا هم تولید صورت گیرد و هم مصرف انرژی مدیریت شود.

در این نشست اعضای هیئت مدیره انجمن کاشی وسرامیک استان نیز با تاکید بر همراهی برای مدیریت مصرف انرژی، برخی از مشکلات این صنف همچون کمبود ارائه سوخت دوم گاز مایع، مشکل رفع نقدینگی و ارائه تسهیلات را برشمردند.

معاون استاندار نیز در این نشست جهت طی تماس با مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی خواستار رفع مشکل تامین سوخت دوم شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات