با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد؛

افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت

اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت با عنوان "ثریای شیرکوه" با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، امام‌جمعه تفت، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت با عنوان "ثریای شیرکوه" با حضور "محمدعلی شاه‌حسینی"معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت، "محمد دهشیری"فرماندار تفت و جمعی از مسئولان این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت افتتاح شد.
در این نمایشگاه بیش از 20 غرفه شامل شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع، مراکز تحقیقاتی و مراکز علمی شهرستان تا 15 اسفندماه به معرفی محصولات و ساخته‌های خود می‌پردازند.
اولین نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری شهرستان تفت با شعار "فناوری، دانش‌بنیان، خودباوری" و در راستای تحقق شعار سال برگزارشده است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت به بازدید این نمایشگاه بپردازند.
لازم به ذکر است معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در بدو حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت در محل دفن شهدای گمنام در این دانشگاه حضور یافت و به مقام شامخ شهدای آرمیده در این مکان ادای احترام کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات