اطلاعیه استانداری یزد در خصوص کسب مصوبه فرمانداری ویژه شهرستان اردکان

کسب مصوبه هیات محترم وزیران در خصوص ارتقاء فرمانداری شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه، فرصتی برای مردم عزیز استان یزد به ویژه مردم شریف شهرستان اردکان است که انشاا... با همدلی آحاد مردم به ویژه نخبگان بخش‌های مختلف این شهرستان به فصلی برای پیشرفت و تعالی بیشتر اردکان و استان یزد مبدل گردد.

 مسئله فرمانداری ویژه چند شهرستان متقاضی از جمله اردکان، از بدو اقدام، در دولت سیزدهم کلید خورد و با موافقت استانداری یزد و پیگیری روند تحقق این مطالبات، در مجاری قانونی آن در جریان است که فرمانداری ویژه شهرستان اردکان به عنوان اولین شهرستان به تصویب هیات دولت رسید و پس از ابلاغ آن از سوی وزارت کشور به استان، مراحل اجرایی شدن این مصوبه نیز آغاز و عملیاتی خواهد شد.

تردیدی نیست مدیریت ارشد استان، مسئله فرمانداری ویژه شهرستانهای دیگر که این مطالبه از سوی نمایندگان محترمشان در مجلس شورای اسلامی مطرح گردیده را همچون شهرستان اردکان، به صورت همزمان از مجاری قانونی آن پیگیری نموده و درخواست های مرتبط با هر شهرستان در مراحل مختلف این فرآیند قانونی قرار دارد که انشاا... پیگیری های قانونی لازم در این رابطه نیز به عمل خواهد آمد.

⭕️در پایان ضمن تبریک صمیمانه فرمانداری ویژه شهرستان اردکان به مردم متدین و عزیز اردکان، از همکاری و تشریک مساعی امام جمعه محترم اردکان، نماینده محترم مردم شریف اردکان در مجلس شورای اسلامی و تمامی دلسوزانی که در تحقق این مهم، نقش خویش را به شایستگی ایفا نمودند صمیمانه قدردانی کرده و رجاء واثق داریم استان یزد، در سایه تدبر و همبستگی تمامی شهرستانهایش، که حقیقتا هر یک پاره ای از پیکره این زیبای آرمیده در بستر کویر بشمار می آیند، شاهد تحول و پیشرفت روز افزون و جاری شدن حقیقی عدالت و عقلانیت در جای‌جای این سرزمین تاریخی خواهد بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات