رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

تأمین اعتبار سه پروژه میبد از محل اعتبارات ملی تهاتر نفت و منابع استانی

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس به همراه نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و فرماندارمیبد از فاز دو بیمارستان، راسته‌بازار و چاه‌های آب شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، دکتر نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در حاشیه این بازدیدها گفت: قرار است با کمک مجلس و دولت و از محل اعتبارات ملی، تهاتر نفت و منابع استانی این سه پروژه در اسرع وقت به نتیجه برسد.

نادران افزود: اگر موانع برداشته شود با تأمین اعتبار، تابستان سال آینده آب شرب شهر، راسته‌بازار و فاز دو بیمارستان میبد به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حفر یک حلقه چاه و تجهیز 7 حلقه چاه ولوله گذاری و تأمین مخزن آب به حدود 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم آن را پادار کنیم.

میرمحمدی افزود: بحث فاز دوم بیمارستان هم که خیر پای‌کار است و انجام 50 درصد پروژه را پذیرفته است، قرار شد از محل تکمیل بیمارستان بتوانیم مابقی اعتبارش را جذب کنیم.

وی در خصوص تکمیل راسته‌بازار هم گفت: قرار شد از اعتبارات مربوط به میراث فرهنگی که‌ترمیم بافت‌های قدیمی استان است مبلغی را در آنجا پادار کنیم و به لطف خدا و باهمت مجلس راسته‌بازار را هم به اتمام برسانیم.