دومین یادواره شهدای محله مهرجرد شهرستان میبد با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در حسینیه اعظم مهرجرد برگزار شد .
حاج علیرضا درستی از جانبازان شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت : اگر امروز کلیساهای امریکا و اروپا تبدیل به مسجد شده اند به برکت خون فرزندان خانواده های شهداست بنابراین شهدا خودتان را نباید کم بشمارید .
وی با بیان اینکه شهداء ما دارای مقام و جایگاه والا هستند افزود : شهداء و جانبازان زنده اند و اگر خداوند به شما جانبازان دردی داده درمقابل دل شکسته ایی در دلتان قرار داده است .
این جانباز شیمایی تصریح کرد : اگر می بینید این نظام و انقلاب با از همه تلاطم ها و هجمه های دشمنان عبور می کند به برکت دعای خانواده های معظم شهداء، نفس زدن های جانبازان شیمایی، جانبازان اعصاب و روان است . 
وی گفت : امروز مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ایی پرچمدار انقلاب است و این نظام را در مقابل همه ابرقدرت ها و صهیونیست های جنایتکار حفظ کرده است .
میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی در این مراسم به موفقیت عملیات وعده صادق پرداخت و گفت : درعملیات وعده صادق ،موشک های سپاه از پنج لایه حفاظتی دشمنان عبور و به صورت نقطه زن به دو پایگاه نظامی اسرائیل اصابت کرد .
میرمحدی با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم با دست خالی معجزه آفریدند تصریح کرد : به فرموده مقام معظم رهبری با همه سختی ها و دشواری های اقتصادی ،  به قله نزدیک شدیم .
وی گفت : امروز آثار حرکت مقدس شهداء را در دانشگاه های آمریکا ، اروپا ،  استرالیا و سایر دانشگاه ها به چشم می بیند .
میرمحمدی تصریح کرد : امروز جبهه مقاومت امالقرا شده و به همت جانانه دانشمندان و جوانان ، اگر درهمه عرصه ها  به ویژه عرصه های اقتصادی موفق شویم قطع و یقیم به قله هایی که مد نظر مقام معظم رهبری است خواهیم رسید .
فرماندار میبد هم گفت : فضیلت زنده نگه داشتن  یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و باید فرهنگ شهادت را درجامعه حفظ و راه شهدا را ادامه دهیم.
سجادی پور با اشاره به وصیت نامه های شهداء تصریح کرد : ولایت پذیری و حفظ حجاب از وصیت نامه های شهداست که باید در جامعه امروزی به آن عمل کنیم .
فرماندار میبد با بیان اینکه باب شهادت باید همچنان درجامعه باز باشد گفت: اگر امروز حرکت هایی در دنیا علیه استکبار شکل می گیرد به برکت خون شهداء و ایستادگی ملت بزرگ ایران است که در دوران دفاع مقدس با تکیه به مکتب عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) حاصل شده است .