گلزار شهدای گمنام ترک‌آباد تکمیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، جلسه هماهنگی ساماندهی گلزار شهدای گمنام ترک‌آباد، با حضور «کمال حلوایی» بخش‌دار مرکزی اردکان، «جواد کمالی» مسئول گنجینه‌ی ایثار و شهادت شهرستان و اعضای شورای اسلامی ترک‌آباد و دهیار این روستا در محل  این گلزار برگزار شد.

در ابتدای این دیدار حلوایی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم پایداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، حفظ و نگهداری از یادمان‌های آن عزیزان را از وظایف مسئولین برشمرد و گفت: قطعاً یکی از وظایف تمامی مسئولین به پاس جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس، ایجاد یادمان‌هایی درخور شأن و منزلت آن عزیزان جهت حفظ و حراست و نگهداری به جهت استفاده دائمی همه‌ی مردم است که باید با توجه خاص و وی‍ژه مسئولین مربوطه پی‌گیری شود.

وی سپس به عدم اجرایی‌شدن تکمیل مقبره شهدای گمنام اشاره و افزود: خوش‌بختانه اقدامات خوبی صورت گرفته ولی با توجه به استقبال مردم روستا و همچنین شهر اردکان از این یادمان، باید با ایجاد فضایی مذهبی و بانشاط پاسخ‌گوی نیاز همشهریان باشیم.

در ادامه جواد کمالی نیز با برشمردن اقدامات صورت‌گرفته در این مجموعه، خواستار تسریع در امر ساخت و ساز و گسترش و تکمیل مجموعه‌ی فعلی با همکاری و هماهنگی بیش از پیش دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شد.

گفتنی است احداث پارک و ایجاد فضای سبز در مجاورت این گلزار از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.