معاون اداره كل ورزش و جوانان استان يزد؛

به گزارش اتاق خبر اردکان، "ابوالفضل کارگر" در حاشیه نشستي كه به منظور هماهنگی براي حضور مقتدرانه تیم والیبال اردکان در رقابت‌هاي ليگ برتر امسال در فرمانداري اردكان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه یزد، با اشاره به شروع تمرینات و جذب 70 درصدی بازیکنان تیم والیبال اردکان گفت: با برنامه‌ریزی کادر فنی، جذب بازیکنان شروع و سعی شده حتی‌المکان زمینه‌ي حضور تعدادی از بازیکنان بومی شهرستان و استان نیز در تیم فراهم شود.

 

وی کیفی‌سازی و جذب بازیکنان ارزشمند و تاثیرگذار را امری مهم در موفقیت والیبال اردکان در اين رقابت‌ها دانست و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و توانایی که از کادر فنی تیم سراغ داریم، حضوری شایسته اين تيم در لیگ برتر والیبال مورد انتظار است و اميدواريم بتواند نماینده قدرتمندی برای استان یزد باشد.

 

كارگر با اشاره به حضور اين نماينده واليبال استان به نام "آرمان" در رقابت‌هاي ليگ برتر، امکانات و تجهیزات ورزشی شهرستان را برای برگزاری بازی‌های اين تیم مناسب دانست و افزود: خوشبختانه سالن ورزشی آیت الله خاتمی(ره) اردکان از لحاظ تجهیزات و امکانات به عنوان یکی از سالن‌های خوب براي برگزاری بازی‌های والیبال استان بشمار می‌رود و امیدواریم با حمایت مسئولان ارشد شهرستان شاهد توجه بیشتر به موضوع زیرساخت‌های ورزشی اردکان بویژه در رشته والیبال باشیم.

 

"حسین اسماعیلی" فرماندار اردكان در اين نشست، حضور تیم والیبال اردکان در سوپر لیگ کشور را بستری برای ایجاد شور و نشاط بین جوانان و علاقه‌مندان به ورزش شهرستان عنوان کرد و از تحقق وعده داده شده به مردم اردكان مبني بر حضور تیم والیبال اردکان در لیگ برتر کشور ابراز خرسندي كرد.

 

وي همچنين اظهار كرد: خوشحاليم كه با جذب حامی مالی، موانع حضور این تیم در لیگ برتر، بعد از سه دوره قهرمانی متوالی در لیگ دسته یک کشور فراهم آمد.

 

فرماندار در پايان نيز ابراز اميدواري كرد كه مردم و مسئولان نیز با همدلی بیشتر و به دور از حاشیه‌ها، دست در دست هم برای موفقیت و حضور شایسته این تیم در لیگ برتر تلاش کنند.

 

گفتنی است، در این جلسه هر یک از حاضرین در خصوص فراهم کردن زمینه‌های حضور موفق تیم والیبال اردکان در سوپر لیگ کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.