حسین اسماعیلی در جمع اعضای شعب اخذ رأی و نمایندگان فرماندار
فرماندار اردکان در جلسه توجیهی و آموزشی اعضای شعب اخذ و نمایندگان فرماندار در شعب، گفت: خوش‌بختانه روند برگزاری انتخابات و تهمیدات اندیشیده‌شده در شهرستان نوید برگزاری یک انتخابات پرشکوه و قانون‌مند و با کم‌ترین مشکل احتمالی را می‌دهد.
 
 
به گزارش روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی با تأکید بر لزوم بی‌طرفی همه مجریان و دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات، رجوع به وجدان، اخلاق و رعایت امانتداری را از ملزومات این کار دانست و گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند؛ رأی مردم حق‌الناس است و هیچ‌کس حق ندارد سلایق شخصی را در این امر مهم و سرنوشت‌ساز دخالت دهد.
 
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردکان، رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون انتخابات را از سوی کاندیداها و هواداران‌شان خواستار شد و تأکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، شکست انتخاباتی معنا ندارد و همه‌ی کاندیداهای تأیید صلاحیت‌شده، از شاخص‌ترین افراد در زمینه‌های گوناگون هستند؛ لذا فرصتی فراهم شده تا برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را مطرح نموده و اقبال عمومی را نسبت به دیدگاه‌هایشان محک بزنند. اما اگر کاندیداها در مسیر تبلیغات و ارائه‌ی برنامه‌ها، دچار بداخلاقی، اتهام‌زنی و تخریب دیگران شوند؛ هرچند در نتیجه‌ی انتخابات پیروز باشند؛ اما در حقیقت بازنده‌ی اصلی میدان اخلاق و انصاف خواهند بود.
 
 
وی به داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه‌ی اردکان توصیه کرد تلاش خود را برای ایجاد جو هم‌دلی در جامعه به‌کار گیرند و توجه داشته باشند که هدف اصلی در این رقابت‌ها، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تشکیل مجلسی مقتدر است که این انقلاب و دستاوردهای آن‌را بیمه کرده و دشمنان نظام و ملت را مأیوس نماید.
 
 
فرماندار اردکان در ادامه خطاب به اعضای شعب اخذ رأی گفت: آن‌چه حساسیت و اهمیت کار اعضای شعب را دوچندان می‌کند این است که بی‌طرفی و رعایت قانون از سوی آن‌ها، موجب قوت قلب و دل‌گرمی توده‌های مردم از سلامت برگزاری انتخابات است و لذا همه تلاش ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و... این است که با پرهیز از اعمال سلیقه‌های شخصی و گروهی، شرايط برگزاری انتخابات به‌گونه‌ای باشد که حضور پرشکوه مردمی را رقم بزند.
 
در ادامه این نشست، مباحث مرتبط با وظایف نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی تشریح و به سؤالات اعضا پاسخ داده شد.