در نشست مقامات عالی‌رتبه استان و شهرستان با معاونان سازمان برنامه و بودجه
در نشست استاندار یزد، فرماندار اردکان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با همراهی نماینده مردم اردکان با مدیران کشوری و معاونان سازمان برنامه و بودجه، پرداخت برخی اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های مختلف شهرستان  پی‌گیری و به نتیجه مطلوب رسید.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در این نشست‌ها، موضوعات آب استان و به‌ویژه شهرستان ازجمله پی‌گیری اعتبارات لازم برای ساخت مخزن جدید آب در اردکان به سرانجام رسید.
 
بنا به این گزارش، مسئولان همچنین مسائل حوزه راه شهرستان به‌خصوص اعتبارات لازم برای باند دوم محور خرانق به طبس و باند دوم جاده چوپانان را پی‌گیری کردند.
 
اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای استخر کارگری شهر اردکان در حوزه ورزش و جوانان، تکمیل مرکز تحقیقات سالمندی در حوزه بهزیستی و تجهیزات مورد نیاز برای دانشکده دامپزشکی دانشگاه اردکان در حوزه آموزش و نیز اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مرکز تحقیقات زیست‌محیطی شهرستان اردکان از دیگر موضوعات پی‌گیری شده در این نشست بود که به سرانجام رسید.
 
گفتنی است در نشست‌های مذکور با حضور حاجی‌محمدی و پورمحمدی معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور، دستور تخصیص کامل اعتبارات برای موارد مطرح‌شده اخذ شد.