فرماندار اردکان به مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خرداد پیامی صادر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
خرداد، از آغاز تا انتها همواره ماه خاطرات و حوادث پراهمیت در تاریخ این سرزمین بوده است. حماسه‌ی کم‌نظیر حضور مردم در تعیین سرنوشت، حلاوت آزادسازی خونین‌شهر، اندوه وداع با مردی که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و نیز قیام خونین نیمه‌ی خرداد که نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد شد؛ جملگی بیان‌گر اهمیت و جایگاه کم‌نظیر ماه خرداد در تقویم و تاریخ این مرز و بوم است.
 
چهاردهم خرداد، سال‌گرد از دست‌دادن حضرت امام خمینی (ره)، شخصیت ممتازی است که با درایت، زمان‌شناسی و دوراندیشی، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را احیا کرد و با رهبری بی‌نظیر خویش، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناه‌گاه و یاور مظلومان جهان باشد.
 
یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است.
 
این‌جانب ضمن گرامی‌داشت 14 و 15 خرداد سال‌گرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین مردمی، یاد و خاطره شهدای عزیز و ایثارگران این سرزمین را گرامی داشته و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولیّ‌عصر (عج) و نیز در سایه رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف این نظام موفق باشیم.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان
14 خرداد 1394