فرماندار اردکان در پیامی، نهم اردی‌بهشت، روز ملی شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان اردکان تبریک گفت. حسین اسماعیلی در این پیام اظهار امیدواری کرده است اعضای شوراها با نگاهی عالمانه و علمی، در راستای رفع عمل‌گرایانه مشکلات مردم گام بردارند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
نهم اردی‌بهشت، روز تجلّی اراده‌ی مردم و یکی از نمونه‌های بارز مشارکت‌جویی عمومی و توسعه‌ی سیاسی است. تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌منظور گسترش نهادهای مدنی در نظام مقدّس جمهوری اسلامی، مصداق دیگری از تحقّق اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است که می‌تواند نقش کم‌نظیری در پیش‌برد اهداف مردم و نظام داشته باشد.
 
بر اساس آیه‌ی شریفه «و امرهم شوری بینهم» هم‌فکری، هم‌دلی و هم‌اندیشی از ارکان اصلی این نهاد است؛ از این رو انتظار این است که اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با نگاهی عالمانه، علمى و به دور از قضاوت‌های شخصى و حزبی، با امانت و درایت در راستای رفع عمل‌گرایانه‌ی مشکلات مردم گام بردارند.
 
این‌جانب، فرارسیدن روز ملّی شوراها را به همه‌ی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان اردکان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سالی که با عنوان «دولت و ملّت، هم‌دلی و هم‌زبانی» نام‌گذاری گردیده است؛ شاهد توفیق روزافزون این نهادها در راستای ساختن فردایی بهتر برای شهرها و روستاهای شهرستان و افزایش اعتماد عمومی در جامعه باشیم.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان
9 اردی‌بهشت 94