پیام سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان بمناسبت 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس

۳۱شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست. این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است.
دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌ای از حیات راستین این ملت بزرگ، هم‌چون نگینی، تا همیشه برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزش‌های اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به همه ملت شهیدپرور ایران اسلامی، علی‌الخصوص مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان اردکان جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسألت می‌کنم.
حسین سبزواری
سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان