به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فرماندار اردکان پیام تبریکی صادر کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ
بهمن‌ماه هر سال یادآور شور و شعور انقلابی مردم، اوج‌گیری مبارزات و رشادت‌های مردم در برابر رژیم ستمکار پهلوی و دهه مبارک فجر، دهه‌ی به ثمر نشستن خون هزاران شهید و شاهد این سرزمین است.
 
مردمانی که در سایه رهبری داهیانه، عالمانه و عارفانه امام راحل (ع)، از هیچ کوششی برای برکندن ریشه ظلم و طاغوت در ایران عزیز دریغ نکردند و مرد و زن و پیر و جوان در کنار هم، خالصانه و خاضعانه مبارزه کردند و به سال‌ها حکومت پادشاهی در این سرزمین پایان دادند.
 
امروز مردمان این دیار، نتیجه‌ی جان‌فشانی‌ها و جان‌بازی‌های‌شان را در قالب نظام جمهوری اسلامی و تحقق شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دیده‌اند و برای حفظ و حراست آن، همچون گذشته آماده‌ی فداکاری و ایثارگری‌اند.
 
این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از همه مردم شریف و ولایتمدار اردکان دعوت می‌نمایم در جشن‌های باشکوه این ایام حضور یافته و بار دیگر، همدلی و همزبانی مردم و نظام را به رخ جهانیان بکشند.
 
امیدوارم خداوند قادر در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت‌های مقام معظم رهبری، روزبه‌روز بر عزت و شوکت این نظام بیفزاید. ان‌شاءالله.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان