بهار گام پیش برنده طبیعت به سمت اهداف متعالی خلقت وکلاس درس زمین برای درک وشناخت پدیده اورنده گیتی ست.می توان با پای افزار بهار حرکتی نوبه سمت نیکیها آغاز نمود و با تلمذپای درس طبیعت،بابی تازه به سمت معرفت الهی گشود.می توان همگام با سبزه و گل و درخت جان را به جاری اخلاص سپرد و نو شدن را تجربه کرد وهمنوا با چکاوک خوش خبر نوروز ،سرود شکر زمزمه نمود.

    بایددل به دست بهار سپرد، دیدن را از زاویه زیبای عید تمرین کرد و کوله بار عمر را از نسیم محبت،بارش مهر و شمیم دل انگیز مهربانی سرشار نمود .

     بهار، عطر گلهایش را به ما هدیه داده تا بوی خدا را احساس کنیم ،سبزی برگ را از دست شاخه، تقدیممان کرده تا سبزینه عبادت را بر شاخسار سینه جاودانه کنیم ،قطرات باران را نثارمان ساخته تا دلهای کویر زده آخر الزمانی را به طرب یاد موعودمان زنده سازیم وخلاصه بهار آمده تا انقلاب قلوب و تدبیر امور و حسن حال را برایمان ارمغان آورد.

     سالی گذشت و عمری به اهتمام سپری شد وپایان سال موسم یاد کردن از لحظه های گذشته و قدردانی از آینده است ،گذشته ای که باپایمردی مردم سرافراز ایران راهی به سمت آینده های روشن گشود و با بهره گیری از عنایات رهبرمان حضرت ایت الله خامنه ای(مدظله العالی)،مسیری تازه به سمت فرج امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) ترسیم نمود.

     سال جدید را برایتان سراسر برکت و سرور آرزو نموده و امیدوارم در سایه جدیت و تلاش در تمامی ایام، بانی آبادانی و پیشگام راستین خدمت باشید.