به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان ـ بخشداری عقدا، پروژه گازرسانی به روستای کیکوه عصر روز پنجشنبه 6 آذر با حضور نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان اردکان، فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، رییس شرکت گاز شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر و بخش عقدا رسماً افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


محمدرضا تابش نماینده مردم شهرستان اردکان در این مراسم گفت: اکثر روستاهای بخش عقدا از نعمت گاز برخوردار بوده اما کوهستانی بودن و هزینه بالای حفاری در این مدت مانع از آن شده که چند روستای باقیمانده‌ی زرجوع، فخرآباد و اطراف آن از این موهبت الهی محروم باشند که انشاالله با همدلی، پشتکار و پیگیری فرماندار شهرستان، اعتبار مورد نیاز تأمین گردیده و با اخذ مجوزهای قانونی جهت اتصال خطوط شبکه های روستایی به خط اصلی گاز، چند روستای باقیمانده نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.


اسماعیلی فرماندار اردکان نیز پیگیری مجدّانه نماینده مردم شهرستان را ارج نهاده و گفت: تنها در شش ماهه نخست امسال بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌های بخش عقدا اختصاص یافته که در کشور کم‌نظیر بوده و مطمئناً با درایت و نقش‌آفرینی مسئولین بخش و حمایت نماینده محترم شهرستان، می‌توان از صنایع موجود در منطقه بهره مناسب را برد.


در ادامه این مراسم، فلاح مدیرعامل اداره گاز استان خاطرنشان کرد: پروژه‌ی گازرسانی به روستای کیکوه یک ضرورت اساسی بود که در طی آن شرکت ملی گاز با اعتباری بالغ بر ۱٫6۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال سرمایه‌گذاری زمینه بهره‌وری واستفاده از این نعمت ارزشمند را برای مردم خوب این روستا فراهم آورده است.


وی تصریح نمود همکاری بی‌شائبه‌ی فرماندار شهرستان، بخشدار عقدا و مردم این روستا در اجرای این پروژه، مثال‌زدنی و قابل تقدیر بوده و باعث اجرایی‌شدن عملیات عمرانی آن در کم‌تر از یک‌سال گردیده است.


گفتنی است تاکنون 30 علمک گاز در این روستا نصب و اکثر ساکنین از نعمت گاز برخوردار هستند.