معاون فرماندار اردکان در جلسه کمیسیون حفاری‌های شهرستان اردکان:

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، جلسه کمیسیون حفاری‌های اردکان با حضور اعضای این کمیسیون در دفتر معاون فرماندار برگزار شد.

 

«مصطفی پوردهقان» گفت: در این جلسه اصلاح و بازسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع آبی روستاهای رباط پشت بادام، حسن‌آباد انارکی، ترک آباد، مزرعه نو، هفتادر، ملکوه، سفیدکوه و شهر عقدا در دستور کار قرار گرفت.

 

معاون فرماندار اردکان ضمن تأکید بر موضوع گازرسانی به تمامی مناطق بدون گاز که امکان بهره‌مندی از این موهبت برای آنان فراهم است خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای باقی مانده در بخش عقدا به جدیت از طرف دستگاه‌های مربوطه در دست پیگیری است که در آینده‌ای نزدیک نیز پروژه گازرسانی به امامزاده سیدنورالدین احمد به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: پروژه ۳ هزار انشعاب باقی مانده فاضلاب شهری اردکان نیز با برگزاری مناقصه طی هفته آینده سرعت خواهد گرفت و همچنین شبکه ۵ کیلومتری باقی مانده فاضلاب اردکان شروع و تکمیل خواهد شد.

 

گفتنی است در جلسه این کمیسیون هر یک از دستگاه‌های حاضر برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط با این حوزه را مطرح و کاستی‌های موجود را بررسی کردند.