فرماندار اردکان:
در مراسمی با حضور هادی مقیمی از برگزیدگان مسابقه خوشنویسی اردکان تجلیل شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در این مراسم هنر را روح زندگی خواند و تصریح کرد: هنرمندان جایگاه شایسته‌ای در جامعه دارند و روح جامعه را به سمت آرامش سوق می‌دهند؛ لذا انسان بدون هنر مثل انسان بدون روح است.
 
فرماندار اردکان افزود: خوب زندگی کردن و خوب رفتار کردن نیز هنر است و جامعه‌ای به درجه درک واقعیت‌ها خواهد رسید که هنرمندان را قدر بداند.
 
وی با یادآوری این موضوع که مسئولان وظیفه دارند بستر فعالیت بی‌دغدغه هنرمندان را تا حد امکان فراهم کنند خاطرنشان کرد: اگر زمینه هنرنمایی هنرمندان با رعایت اصول و قواعد باز شود و روح هنر جاری گردد مسلماً با جامعه اخلاقی روبه‌رو و اداره آن جامعه راحت‌تر خواهد شد.
 
فرماندار شهرستان اردکان با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی جامعه کنونی خاطرنشان کرد: بخش مهمی از مشکلات کنونی ما در بستر اخلاقی و فرهنگی، به بی‌توجهی و سخت‌گیری‌ها در حوزه هنری در سال‌های گذشته بازمی‌گردد و ما باید قدر و منزلت هنر را بیش از پیش بدانیم.
 
وی با قدردانی ازتلاش کانون بسیج هنرمندان و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در زمینه برگزاری کار خلاقانه مسابقه خط در فضای کتابخانه گفت: خط خوش معرف شخصیت انسان‌هاست و نشان می‌دهد نظم و فکر زیبا در آن زندگی جاری است.
 
 وی افزود: می‌توان با استمرار برنامه‌های فرهنگی مختلف در فضاهای عمومی همچون پارک‌ها و کتابخانه‌ها، زمینه فرهنگ‌سازی و ترغیب بیشتر مردم به روی‌آوردن به هنرهای مختلف از جمله خوشنویسی را فراهم آورد.
 
گفتنی است در این دوره از مسابقات که از اول محرم تا پایان صفر برگزارگردید بیش از ۷۰ نفر، آثار خوشنویسی خود را در کتابخانه عمومی آیت‌الله حائری به ثبت رساندند و در پایان به ۲ اثر برگزیده از سوی فرمانداری و بسیج هنرمندان اردکان جوایزی اهدا شد.