بمناسبت دهه فجر به همت شهرداری احمد آبادبا همکاری ادره ورزش و جوانان وبخشداری مرکزی برگزار شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری در دومین روز از دهه فجر همایش پیاده روی خانوادگی در شهر احمد آباد برگزار شد .

     شهردار احمد آباد هدف از برگزاری این همایش را ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم عنوان کرد و افزود:برگزاری این جشنها که باحضور مردم رقم می خورد فرصتی است تا مسئولین ارادت خود را به مردم نشان داده و آمادگی هرچه بیشتر خود را برای خدمت بهتر به مردم اثبات کنند.

     "زارع"با اشاره به اهمیت ورزش درسلامت جسم وروح گفت:ترویج ورزش های همگانی بخصوص در فرصتهای فراغت مردم امری ضروری است که کاهش مشکلات ومعظلات اجتماعی نظیر اعتیاد را بدنبال دارد.

     رییس اداره ورزش و جوانان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت یادو خاطره شهدا و امام شهیدان ،هفته وحدت را تبریک گفت و از حضور گسترده مردم در این همایش پیاده روی و جشن انقلاب تقدیر نمود.

     "کارگر"بخشی از رسالت اداره ورزش و جوانان را حمایت از ورزشهای همگانی نظیر پیاده روی،دوچرخه سواری و...عنوان کرد و گفت:درصورت اجرای این برنامه ها توسط محلات وشوراها و شهرداریها در برگزاری آن مساعدت و حمایت خواهیم نمود.

     گفتنی است در این همایش حدود3000نفر از مردم پس از طی مسیر میدان محقق داماد تا سالن ورزشی نشاط این شهر در محل ورزشگاه تجمع نموده و از برنامه های این جشن استفاده کردند.

     در این مراسم به قید قرعه به 34نفر از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اعطا گردید.