به منظور بررسی نحوه‌ی مشارکت دهیاری ترک‌آباد در امر سرمایه‌گذاری پایدار روستایی، جلسه‌ای با حضور کمال حلوایی بخشدار مرکزی اردکان، فتاحی رییس اداره تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی شهرستان، حمامی مدیرعامل شرکت تعاونی همیاران روستایی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای ترک‌آباد در محل بخشداری مرکزی اردکان برگزار شد.

در ابتدای این نشست کمال حلوایی با اشاره به عوارض تعلق‌گرفته به روستاها، این عوارض را یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذار در توسعه روستاها خواند و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته از طریق نماینده محترم مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در امر تخصیص عوارض ویژه آلایندگی به روستاهای کمتر توسعه‌یافته، شاهد پیشرفت و توسعه‌ی بیش از پیش این روستاها بوده‌ایم که امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی سپس در ادامه خواستار ایجاد سرمایه‌گذاری پایدار جهت رشد و توسعه‌ی روستاهای بخش مرکزی شد و افزود: باید دهیاران و اعضاهای شوراهای اسلامی بخش، نگاه آینده نگری به پیشرفت روستاهای خود داشته و درصدد ایجاد سرمایه پایدار و همیشگی در روستاها باشند تا بتوانند به طور مستمر به خدمت‌رسانی به مردم بپردازند.

در ادامه این نشست حاضرین در رابطه با سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی و بهره‌بردای از کارخانه تولید آهک هیدراته توسط دهیاری ترک‌آباد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.