فرماندار اردکان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی:
فرماندار اردکان با اشاره به تعهد و مسئولیت پذیری بسیج در اجرای وظایف محوله گفت: بسیج بیشترین خدمات را به نظام و انقلاب داشته است.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، ضمن تشکر از تلاش‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج اردکان در برپایی نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اظهار داشت: بسیج نهادی است که بیشترین کارکرد و خدمات را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و در دوران دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید در مقابل تجاوز دشمن ایستاده است. پس از جنگ تحمیلی نیز در حوزه‌های مختلف ازجمله سازندگی ورود پیداکرده که اثرات بسیار مبارکی داشته است.
 
 
وی افزود: بسیج در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فناوری حضور دارد و طبیعتاً کسانی که در این عرصه وارد می‌شوند با تعهد بیشتر و مسئولیت‌پذیری بیشتری کار می‌کنند و این باعث شده است که هر جا بسیج ورود پیدا می‌کند آن پروژه قطعاً موفق است و با هزینه کمتری به اجرا درآید.
 
 
فرماندار اردکان ادامه داد: بعد از تأکید مقام معظم رهبری بر مقاوم شدن اقتصاد کشور در برابر تهدیدات دشمن، خوشبختانه بسیج به‌خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی واردشده و در کنار دولت هم درزمینهٔ آموزش و هم در خصوص جذب کارآفرینان و اعطای تسهیلات در حال فعالیت است.
 
 
مقیمی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با روند خوبی که بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی پیش‌گرفته است، مشاغل خانگی توسط بسیج بیشتر تقویت شود تا شاهد رشد بیش‌ازپیش اقتصاد و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.