فرماندار اردکان: اولویت کاری این سازمان برگزاری انتخابات سالم و حیاتی است و مسئولیت ‌مهم ایجاد امنیت و حفظ نظم در زمان برگزاری و نظارت بر رعایت قوانین و مقررات مربوطه را بر عهده‌داریم.

اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان منصوب شدند.

 

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشستی با ستاد انتخابات شهرستان افزود: اهمیت برگزاری انتخابات سالم به این دلیل است که این انتخابات می‌تواند موجب انتخاب فردی اصلح شود که بتواند با مدیریت مناسب ایران را از بحران‌ها نجات دهد و بهبود شرایط جامعه را فراهم کند.
 سبزواری به نگاه دستگاهی در مدیریت امور اشاره و بر اهمیت همکاری و هماهنگی بین اعضای فرمانداری تأکید کرد تا مشکلات به حداقل برسد و انتظارات مردم برآورده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اردکان نیز گفت: هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین و فعالیت آن‌ها در حوزه انتخابیه اردکان آغاز شد.
رقیه کرمانیان افزود: تعیین شعب اخذ رأی و اعضای شعب در اولویت بوده که برحسب برنامه زمان‌بندی انتخابات موردتوجه قرار دارد.
وی اظهار کرد: رعایت اصل بی‌طرفی، امانت‌داری، سلامت و امنیت در کنار شور انتخاباتی با مشارکت دادن و سایر اقشار جامعه باهدف شبکه‌سازی و برگزاری باشکوه و حماسی انتخابات در اولویت است.
کرمانیان ادامه داد: تمام تلاش متولیان برگزاری انتخابات جذب حداکثری و دفع حداقلی مردم و گرما بخشیدن به انتخابات بوده و در کنار آن به رقابت سالم و امنیت و سلامت آن اندیشیده می‌شود.
معاون فرماندار گفت: تمام ارکان نظام برای برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همدل بوده و با تعامل و هم‌فکری به شکوه، عظمت و سلامت انتخابات نگاه‌دارند و در این راستا از ظرفیت اقشار مختلف جامعه بهره گرفته می‌شود

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یک‌صد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آن‌ها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رئیس‌جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.
طبق اعلام وزارت کشور، ستادهای استانی نیز تشکیل و ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری آغاز می‌شود و پس از طی مراحل قانونی روز جمعه هشتم تیر سال جاری انتخابات برگزار و چهاردهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران توسط مردم برگزیده خواهد شد.