به همت روابط عمومی شهرداری اردکان برگزار شد

     نشست خبری شهردار و رییس شورای شهرستان باجمعی از اصحاب رسانه شهرستان با همت روابط عمومی شهرداری برگزار شد .

      به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،پنجشنبه شب گذشته نشست خبری شهردار و رییس شورای شهرستان با حضور جمعی از اصحاب رسانه ووبلاگ نویسان شهرستان اردکان در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد .

     شهردار اردکان در این نشست به سئولات خبرنگاران در زمینه های مختلف حوزه عمران شهری پاسخ داد ."مروتی "با اشاره به بخشی از فعالیتهای صورت گرفته در زمینه بهبود محیط شهری و رفع مشکلات عمرانی شهر وضعیت کنونی شهرداری را ازحیث مالی خوب ارزیابی کرد و افزود :انشا الله تا پایان سال 10پروژه مهم  شهری به بهره برداری خواهد رسید .

     وی اتمام پروژه های مرمت بافت فرسوده شریف آباد و احیای بازارچه مزرعه سیف را برنامه های درحال اجرای شهرداری نام برد و گفت :احداث مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی در محل ابتدای خیابان باهنر ،احداث میدان ورودی بعداز پل راه آهن با عنوان میدان علم وصنعت ،ساخت المان میدان چادرملو و تعریض خیابان 14 متری بین سعدی وشهید صدوقی و تعریض سه راه شریعتی از مهمترین طرح های آتی شهرداری است که مجوز اجرای آن از سوی شورا صادر گردیده است .

     "ابوالفضل رزم آور "رییس شورای شهرستان اردکان  نیز ضمن پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف عمرانی وفرهنگی  گفت:سیاست شورای شهرستان عمران متوازن در تمامی مناطق و شهرهای این شهرستان است .وی افزود :احمد آباد ،عقدا و خرانق فرزندان اردکان هستند که با رشد و بالندگی این مناطق اردکان هم به رشد وتعالی به معنای واقعی کلمه خواهد رسید.

     گفتنی است فرماندار اردکان در ابتدای این نشست در جمع خبرنگاران حضور یافت و ضمن اینکه ازبرگزاری نشست خبری مجزا در آینده نزدیک با خبرنگاران و اصحاب رسانه خبر داد به اهمیت کار رسانه ها و وبلاگها خصوصا در آستانه انتخابات اشاره کرد و خواستار رعایت اخلاق و ادب و پرهیز از بی تقوایی در عرصه قلم ومطبوعات شد .

     "احمد کمالی"در صحبتهای کوتاه خود در این نشست از برگزاری احتمالی  10درصد انتخابات بصورت رایانه ای در این شهرستان بعنوان پایلوت در استان خبر داد و گفت :در حال حاضر ضمن بررسی این موضوع مقدمات این مهم در حال انجام است .