فرماندار اردکان
نامزدهای انتخابات ازدادن هرگونه وعده بی‌سرانجام به مردم پرهیز کنند.
 
فرماندار اردکان از نامزدها درخواست کرد تا از دادن هرگونه وعده انتخاباتی به مردم که گاهی حاصلی جز بالابردن ناصحیح سطح توقعات مردمی از نظام را به‌دنبال نخواهد داشت پرهیز کنند.
 
به گزارش روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان اردکان حسین اسماعیلی افزود: نامزدهای این دور از انتخابات لازم است قوانین انتخاباتی را رعایت و از هر گونه تخریب رقبا پرهیز کنند تا به یک انتخابات سالم که مهم‌ترین هدف است برسیم.
 
وی اضافه کرد: نامزدها در ایام تبلیغات به معنای واقعی از وظیفه و مسئولیت یک نماینده مجلس که چیزی جز قانون‌گذاری و نظارت -فارغ از هر گونه کار اجرایی- می‌باشد برای مردم سخن بگویند.
 
فرماندار اردکان اتحاد و همدلی را لازمه جامعه پرنشاط و پویا دانست و افزود: باید همه در مسیری گام برداریم که شکاف اجتماعی روز به روز کمتر و کینه و نفرت کنار گذاشته شود و انتخابات نیز به عامل اتحاد و یکپارچگی کشور تبدیل شود.
 
اسماعیلی دوران انتخابات را فرصت مناسبی برای ارتقای آگاهی مردم نسبت به حقوق خودشان دانست و تصریح کرد: مردم دارای حقوقی هستند که اولین آن حق حاکمیت بر سرنوشت خودشان است که با رأی دادن محقق می‌شود.
 
وی، ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار امیدواری کرد: با اقداماتی که تا به امروز در این زمینه انجام شده و به ویژه دوره‌های متعدد آموزشی پیش‌بینی شده برای کارکنان فرمانداری، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور باشیم. 
 
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفند ماه سال جاری در کشور برگزار می‌شود.