صابری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان و به نقل از اداره کل تأمین اجتماعی استان یزد، اسماعیلی فرماندار شهرستان اردکان در معیت صابری مدیرکل تأمین اجتماعی استان از واحدهای اجرایی شعبه اردکان بازدید به عمل آورد.
 
بنابراین گزارش، اسماعیلی فرماندار شهرستان اردکان با دعوت مدیرکل تأمین اجتماعی استان یزد و رئیس شعبه این شهرستان پس از حضور در شعبه از نزدیک در جریان انجام خدمات به مراجعین سازمان قرارگرفت.
 
در این بازدید فرماندار اردکان از زحمات و تلاش‌های مجموعه کارکنان تأمین اجتماعی استان به‌ویژه کارکنان شعبه اردکان تقدیر و تشکر به عمل آورد.
 
اسماعیلی گفت: با توجه به حجم بالای مراجعات مردم به این شعبه، تاکنون گزارش‌های واصله از مردم مثبت و تا حد زیادی رضایت‌بخش است.
 
صابری پس از دیدار فرماندار از شعبه، گزارشی اجمالی از عملکرد استان و شعبه اردکان در بخش ارائه آمار و میزان مبالغ پرداختی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به وی ارائه نمود.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی استان پس از حضور در کلیه واحدها با همکاران شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد و نسبت به تبادل نقطه‌نظرات خود و همکاران اقدام نمود.
 
در جریان این بازدید و پس ازملاقات با کارکنان، مدیرکل استان به رئیس شعبه این شهرستان قول مساعد داد تا هرچه سریع‌تر و در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل و مشکلات شعبه و همکاران اقدام نماید.
 
گفتنی است در حاشیه این بازدید مدیرکل استان با تعدادی از مراجعین شعبه گفت‌وگو نمود و روند انجام امور آنان را در شعبه توسط همکاران جویا شد.
 
شعبه تامین اجتماعی این شهرستان در حال حاضر به 27 هزار نفر بیمه‌شده و 2650 نفر مستمری‌بگیر، تعهدات خود را ارائه می‌نماید.