فرماندار اردکان در مراسم گرامی‌داشت روز حمل‌ونقل
فرماندار اردکان در جلسه نکوداشت روز حمل و نقل؛ ضمن تبریک این روز گفت: حمل و نقل و راه یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در توسعه شهرهاست و به هر اندازه که حمل و نقل ایمن و به‌دور از خطر باشد؛ رضایت عمومی در این زمینه افزایش خواهد یافت.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی افزود: حمل و نقل به‌دلیل داشتن نقش زیربنایی و زیرساختی، تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد.
 
فرماندار اردکان با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قرارگیری در کریدور شمال به جنوب کشور، صنعت حمل‌ونقل را یکی از صنایع مهم و نیازمند توجه جدی توصیف کرد.
 
مقیمی با اشاره به توسعه معادن و صنایع در اردکان افزود: بخش معدن و صنعت اتکای زیادی به صنعت حمل‌ونقل دارد و اردکان نیز موقعیت کم‌نظیری برای توسعه این بخش دارد؛ اما آن‌چنان که باید و شاید توجهی نشده است.
 
نماینده عالی دولت همچنین با اشاره به قرارگرفتن بخش زیادی از راه‌های شهرستان در مناطق بیابانی گفت: باید با نظارت بیش‌تر، آرام و ایمن‌سازی جاده‌ها و ارائه خدمات بین‌جاده‌ای را دنبال کنیم.
 
وی در ادامه توجه شهرداری‌ها به حوزه درون‌شهری را خواستار شد و گفت: در شهرهای کوچک، به‌دلیل عدم استقبال بخش خصوصی برای ورود به عرصه حمل و نقل همگانی، نیاز به سرمایه‌گذاری بیش‌تر شهرداری‌هاست و شوراها باید با گذراندن مصوباتی، خدمات عمومی در این حوزه را تقویت کنند.
 
وی با تشکر از دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل، از تلاش و حضور نیروی انتظامی در تأمین امنیت و کنترل ترافیک مسیرها تقدیر کرد و گفت: در حوزه آموزش فرهنگ ترافیک و امنیت تردد نیز باید اقدامات اساسی‌تری صورت گیرد.