مشاور فرماندار اردکان نحوه‌ی پذیرش نیروی بومی در مجتمع گندله‌سازی اردکان را تشریح کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، «عبدالله کمالی اردکانی» مشاور فرماندار در امور صنعت، نحوه‌ی پذیرش نیروی بومی در مجتمع گندله‌سازی اردکان را تشریح کرد.
 
این مقام مسئول با اشاره به پی‌گیری‌های انجام‌شده از سوی فرماندار شهرستان اردکان مبنی بر اولویت پذیرش نیروی بومی متخصص در حوزه فولادی در مجتمع گندله‌سازی اردکان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی فرماندار و مسئولان مرتبط با حوزه صنعت شهرستان توجه به جذب نیروی بومی متخصص از طرف صنایع و همچنین شفاف‌سازی امر گزینش با توزیع فرم‌های مخصوص پذیرش نیرو بود.
 
وی افزود: با توجه به نزدیک‌شدن به زمان راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی چادرملو و تأکید مسئولان امر، آگهی استخدام در چند نوبت در روزنامه‌های محلی سطح شهرستان توزیع گردید که در ابتدا، ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های مربوطه در سطح شهرستان انجام شد. وی افزود: با توجه به این‌که تعداد متقاضیان ثبت‌نام به حد نصاب نرسید؛ آگهی استخدام مجدداً به‌صورت استانی نیز توزیع گردید تا ضمن تأمین نیروها از داخل استان طبق نظر فرماندار محترم، دغدغه‌ی مردم در این خصوص مرتفع گردد.
 
کمالی اردکانی با تشکر از همکاری و همراهی مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و مجتمع گندله‌سازی در این خصوص، افزود: آزمون جذب نیرو در شهریور امسال در شرایط یکسان برای تمام داوطلبان و شرکت‌کنندگان مجاز برگزار گردید و پذیرفته‌شدگان در این مرحله تا 3 برابر ظرفیت اعلام و جهت مصاحبه حضوری دعوت شدند. 
 
وی با بیان این‌که «شخصاً به‌عنوان نماینده فرماندار در کنار کارشناسان مربوطه، روند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را رصد نموده‌ام»؛ افزود: امیدواریم روند کنونی در مورد سایر واحدهای صنعتی به‌ویژه فولاد چادرملوی اردکان نیز انجام شود.
 
این مقام مسئول در پایان از اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان تا پایان آبان‌ماه خبر داد.