فرماندار اردکان در پیام بزرگداشت نهم دی
فرماندار اردکان در پیامی روز ۹ دی را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد با همبستگی مردم در همه زمینه ها، زمینه پیشرفت و تعالی بیش از پیش نظام فراهم شود.
 
متن پیام هادی مقیمی بدین شرح است:
 
به نام خدا
 
نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت و روزی مهم و حساس در تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت غیور ايران در برابر دسيسه‌ها ایستاد و بار دیگر دشمنان انقلاب و ایران را مأیوس کرد.
 
مقام معظم رهبری در این‌باره همواره فرموده‌اند که «عامه مردم همیشه به مصالح نظام و انقلاب و کشور به درستی نگاه کرده‌اند» و این یعنی بصیرت عمومی.
 
نهم دی روز پاسداشت مفاهیمی والا چون بصیرت و پشتیبانی از ولایت است و مردم ایران همواره این دو مفهوم و واژه را در بزنگاه‌های تاریخی به‌خوبی و درستی معنی کرده و برخی مدعیان دروغین پیروی از ولایت را نیز بیش از پیش رسوا ساخته‌اند.
 
در سال‌های پس از ۸۸ و به واسطه روشنگری‌های مسئولان نظام و مردم همیشه‌آگاه ایران، ابعاد حوادث آن سال‌ها از هرزمانی برای مردم روشن‌تر شده و مسببان بروز این حوادث و اتفاقات تلخ برای مردم شناسایی و معرفی شده‌اند؛ لذا هیچ گروه و جناحی حق مصادره این روز تاریخی و بزرگ به مطلوب خود را ندارد.
 
این‌جانب فرارسیدن روز بصیرت را به همه مردم عزیز ایران تبریک عرض نموده و امیدوارم با همبستگی در تمام عرصه‌ها و با پاسداری از خون شهدای گرانقدر تمام تلاش خود را برای حرکت در مسیر تقویت وحدت جامعه و ترفیع جایگاه نظام اسلامی و رسیدن به کشوری آبادتر  به کار گیریم.
 
هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان
۸ دی ۱۳۹۶