فرماندار اردکان در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی
در آستانه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرماندار اردکان در پیامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی صبح فردا، گفت: با سخنان مدبرانه اخیر مقام معظم رهبری، ۲۲ بهمن امسال باید بیش از سال‌های پیش جلوه‌ای از همدلی و دوستی باشد. هادی مقیمی در این پیام همچنین اظهار امیدواری کرده تا اختلافات سلیقه سیاسی و... به کناری گذاشته شود و ملت ایران، یک‌دل و یک‌صدا وفاق خود را در برابر دنیای زور و استکبار فریاد بزند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام حق
 
این انقلاب با همه دستاوردهای بزرگ و کوچک‌اش، این نظام با همه فرازها و فرودهایش و این سرزمین با همه رنگ‌ها و زبان‌ها و نژادهایش متعلق به همه مردم ایران است.
 
مردم از هر جناح و طبقه و مسلک سیاسی، شاکله اصلی حکومت و جوهره همه حرکت‌های رو به رشد را تشکیل می‌دهند و حکومت‌ها بدون همراهی مردمان‌شان بی‌شک در سراشیبی سقوط قرار خواهند گرفت.
 
انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله شد. در حالی ۴۰ سالگی ۲۲ بهمن ۵۷ را به شادی و سور می‌نشینیم که دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها چشم‌گیر و قابل توجه است. چهلمین سالگرد پیروزی از آن‌جهت مهم‌تر و پرشورتر است که تمام سعی دشمنان داخلی و خارجی بر این بود تا جمهوری اسلامی به سن بلوغ فکری و عقلانی خود نرسد.
 
این روزها مردم ما به‌واسطه خباثت و دسیسه‌های دشمنان با مشکلات زیادی به‌ویژه در حوزه اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. دولتمردان و مقامات عالی‌رتبه نظام به‌خوبی به این مسئله واقف و با مردم هم‌دل و همراه‌اند. بدون شک ملت ما با صبر و همدلی این گردنه مهم و تاریخی را نیز با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت و برگ درخشان دیگری در تاریخ انقلابش به ثبت خواهد رساند.
 
با سخنان مدبرانه اخیر مقام معظم رهبری، ۲۲ بهمن امسال باید بیش از سال‌های پیش جلوه‌ای از همدلی و دوستی باشد. اختلافات سلیقه سیاسی و... باید به کناری گذاشته شود و ملت ایران، یک‌دل و یک‌صدا وفاق خود را در برابر دنیای زور و استکبار فریاد بزند.
 
این‌جانب به نوبه خود از همه مردم شریف و همیشه‌درصحنه شهرستان اردکان دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی فردا؛ ۲۲ بهمن بار دیگر ایستادگی خود بر مواضع روشن و آرمان‌ها و مقابله با شیطنت‌های دشمنان را نشان داده و آنان را بیش از پیش ناامید سازند.
 
هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان