فرماندار اردکان در جمع بخشداران شهرستان
نشست فرماندار با بخشداران شهرستان اردکان برگزار شد.
 
در ادامه نشست‌های مشورتی فرماندار اردکان، جلسه‌ای با حضور معاون فرماندار و بخشداران مرکزی، خرانق و عقدا در محل فرمانداری اردکان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در این نشست مسئله انتخابات را اولویت اصلی فعالیت‌های پیش‌روی فرمانداری و بخش‌های تابعه اعلام نمود و گفت: حق رأی و انتخاب و تعیین سرنوشت مردم توسط خود آن‌ها، از دستاوردهای عظیم انقلاب و نظام مقدس جمهوزی اسلامی است.
 
وی برگزاری انتخابات سالم و قانونی را عامل افزایش توان و اقتدار ملی کشور دانست و گفت: بخشداران و تمامی مسئولان شهرستان ضمن برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند، باید به‌طور جدی اصل بی‌طرفی را در برگزاری انتخابات رعایت کرده تا اعتماد عمومی مردم خدشه‌دار نگردد.
 
فرماندار اردکان از مردم، هیئت‌های اجرایی و نظارت به عنوان ارکان اصلی انتخابات یاد کرد و با یادآوری انتشار چهارمین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، افزود: هم‌زمان با سراسر کشور، ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی به‌ترتیب از 26 و 28 آذر و به‌مدت یک‌هفته در فرمانداری اردکان انجام خواهد شد.
 
اسماعیلی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرایی‌شدن طرح‌های مشارکتی با حمایت مناسب دولت از آن‌ها گفت: با وجود پرداخت تسهیلات بسیار مناسب از سوی دولت برای اجرایی‌شدن طرح‌های مشارکتی و تأکید بر اقدام به‌موقع علاقه‌مندان برای مشارکت در اجرای طرح‌های مختلف در روستاها اعم از تعاونی‌ها و شرکت‌ها متأسفانه تاکنون از سوی روستاییان استقبال مناسبی صورت نگرفته است.
 
فرماندار اردکان اظهار امیدواری کرد بخشداران با انجام پی‌گیری‌های لازم و ریشه‌یابی در خصوص عوامل عدم استقبال روستاییان از این طرح‌ها، گزارش کلیه اقدامات و فعالیت‌های خود را به وی اعلام نمایند.
 
«مصطفی پوردهقان اردکان» معاون فرماندار نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت طرح‌های مشارکتی خاطرنشان کرد: باید با بررسی دوره‌ای در خصوص طرح‌ها و پروژه‌هایی که فرصت سرمایه‌گذاری مناسب را دارند برای چنین موقعیت‌هایی آمادگی کامل داشت.
 
وی طرح‌هایی نظیر بسته‌بندی و فرآوری را از جمله طرح‌های ارزشمند و زودبازده عنوان کرد و افزود: مطمئناً با اطلاع‌رسانی مناسب‌تر توسط بخشداران، شاهد جذب تسهیلات ارائه‌شده از سوی شرکت‌های تعاونی و روستاییان عزیز خواهیم بود.
 
در ادامه این نشست هر یک از بخشداران گزارشی از اقدامات انجام‌شده در خصوص انتخابات و نیز آماری از میزان مراجعه روستاییان در بخش‌های مختلف در رابطه با ثبت‌نام تسهیلات طرح‌های مشارکتی ارائه کردند.