فرماندار اردکان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان «حسین اسماعیلی» در دیدار مسئولین شهرستان اردکان با امام جمعه شهر اردکان، ضمن تبریک هفته دولت و میلاد امام رضا (ع) به تشریح دستاوردهای دولت در سطح ملی، استان و به ویژه شهرستان اردکان پرداخت و گفت: همه مدیران باید با تدبیر و تعقل با نگاه به شعار سال در سایه همدلی و همزبانی و با وحدت هرچه تمام‌تر، تمام توان خود را برای خدمت به ملت و امیدآفرینی در مردم به کار گیرند.

 

فرماندار اردکان به توفیقات دولت تدبیر و امید در بعد داخلی و خارجی پرداخت و ادامه داد: خوشبختانه تاکنون دولت توانسته بخش عظیمی از وعده‌های خود را عملی کند و در این راستا اطلاع‌رسانی از دستاوردهای دولت برای عموم مردم وظیفه آحاد جامعه و به خصوص کارگزاران دولت است.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان اردکان در طول مدت فعالیت دولت تدبیر و امید اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات قابل توجی در طول فعالیت این دولت مخصوصاً در حوزه‌های بهداشت، درمان و سلامت، آموزش عالی و عمرانی صورت گرفته و در این هفته 33 طرح با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال در شهرستان اردکان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

در ادامه امام جمعه اردکان ضمن تبریک هفته دولت خاطرنشان کرد: در هفته دولت باید بیش از پیش به این نکته توجه شود که چرا این هفته به نام دولت نام‌گذاری شده است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید اسماعیل شاکر» نامگذاری این هفته به نام شهیدان والا مقام رجایی و باهنر را از حسنات این هفته عنوان کرد و افزود: مدیران و رؤسای ادارات و نهادها باید با الگو قراردادن این شهیدان والا مقام در کار خود نسبت به خدمت‌گزاری به ملت از این بزرگواران سرمشق بگیرند و در ادامه راه آنان بیش از پیش بکوشند.

 

وی در ادامه به تشریح اخلاق کارمندی پرداخت و خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی باید عملکرد خود را بر اساس فرامین الهی و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قراد دهند و با خوش‌برخوردی با مراجعین خود برخورد کنند چرا که مردم نیز با نگاه به مسئولان در اجرای قوانین تأثیرپذیر هستند.

 

امام جمعه اردکان از مدیران و رؤسای ادارات خواست تا به دور از نگاه جناحی و سیاسی به وظایف خود عمل کنند و به این نکته توجه داشته باشند که یکی از مشکلاتی که برخی از مدیران را گریبان‌گیر کرده سیاسی‌کاری و نگاه جناحی به برخی مسائل روز جامعه می‌باشد.

 

وی در پایان ملاک عمل مدیران و خدمت‌گزاران مردم را قانون عنوان کرد و از همه دست‌اندرکاران دستگاه های اجرایی خواست تا با تأکید بر قانون در راه رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم، «جاوید عیدانی» از ذاکرین اهل بیت شهرستان به مدیحه‌سرایی در مدح امام رضا (ع) پرداخت.