فرماندار اردکان در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان تأکید کرد
فرماندار اردکان در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان بر لزوم نوسازی و ساخت مدارس جدید در شهرستان اردکان تأکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی گفت: شهرستان اردکان همواره در زمینه‌های آموزشی و پرورشی در استان سرآمد و ممتاز بوده است و با توجه به افزایش سالیانه جمعیت دانش‌آموزان، تعداد مدارس کنونی جوابگوی این جمعیت نخواهد بود.
 
وی به کمبود اعتبارات دولتی در این خصوص اشاره و اظهار داشت: متأسفانه با بودجه محدود دولتی تنها می‌توان بخشی از نیاز شهرستان به نوسازی مدارس فرسوده را برطرف کرد و لازم است سازمان نوسازی مدارس استان نگاه ویژه‌ای در این خصوص داشته باشد.
 
فرماندار اردکان با تقدیر از همت خیران مدرسه‌ساز، خدمات آنان را در این راستا ستود و گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی و پراکندگی مدارس در بخش‌های سه‌گانه شهرستان، استفاده از خیران بومی و سوق‌دادن آنان به سمت ساخت و مرمت مدارس فرسوده و بازسازی آن‌ها می‌تواند کمک‌کننده باشد.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان نیز در این دیدار ضمن تشریح وضعیت مدارس گفت: تا سال ۱۴۰۴ نیاز به ۱۱ مدرسه جدید در اردکان وجود دارد.
 
محمد اشرفیان افزود: در سال‌جاری امسال ۱۱۱۹ نفر به تعداد دانش‌آموزان افزوده شده و پیش‌بینی می‌شود در سال آینده این رقم به ۱۲۰۰ دانش‌آموز برسد.
 
محمدرضا عارفی مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان، قول مساعدت و همکاری لازم در نوسازی و ساخت مدارس جدید در اردکان را داد.