امام جمعه اردکان؛

به گزارش اتاق خبر اردکان، به نقل از خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه يزد، حجت الاسلام و المسلمین "سید اسماعیل شاکر" در خطبه‌هاي ديروز نماز جمعه اردكان افزود: البته در کارگروه بررسی برجام، از هر دو گروه و جناح سیاسی کشور حضور دارند ولي متاسفانه اختلافات سیاسی خود را در مسئله برجام و هسته‌ای به وسط می‌کشند که امیدواریم این اختلافات را در مسائل ملی کنار بگذارند و در پایان نتیجه‌ای به دست بیاید که هم مجلس و هم مردم از آن رضایت کامل داشته باشند و مردم نتایج آن را در زندگی خود احساس کنند.

 

وي با تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: انشالله وضعیت علمی، فرهنگی و اخلاقی دانش آموزان شهرستان با همکاری تمام مسئولین بهتر شود.

 

امام جمعه اردكان با اشاره به برگزاري جشن عاطفه‌ها، علت برگزاري اين آيين را وجود دانش‌آموزان بی‌بضاعت در جامعه خواند و گفت: متاسفانه در برخی از مدارس، شاهد هستیم که برخی از والدین برای فرزندانشان لباس‌هایی گران قیمت و تجملی تهیه می‌کنند وخود را از دیگران برتر می‌دانند، بنده به آنها توصیه می‌کنم از تجمل‌گرایی، تکبر و تفخر به ويژه در امر تحصیل بپرهیزند.

 

وي در ادامه خطبه‌هاي خود به عید قربان و دهه ولایت اشاره کرد و با تاكيد بر انجام فرايض اين اعياد، گفت:خوشبختانه ستاد غدیر در شهرستان تشكيل شده و به زودي واقعه غدیر نيز براي عموم بازخوانی و بازسازی می‌شود.

 

شاكر از آغاز اکران فیلم محمدرسول الله در اردکان از روز شنبه خبر داد و اظهار كرد: این فیلم، نمونه یک فیلم ارزشی است و ما نیز از هنر ارزشی حمایت كرده و با هر گونه هنر مبتذل مقابله می‌کنیم و به آنها اجازه نشر نمی‌دهیم.

 

گفتني است، در پايان نماز جمعه اين هفته اردكان، نمازگزاران درحمایت از مسجدالاقصی با پيمودن مسير مصلي امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای گمنام اردکان و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل،  مرگ بر آمریکا و قدس آزاد باید گردد، اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده واز مجامع جهانی خواستند تا هر چه سریعتر با این رژیم اشغالگر مقابله کنند.