گرد همایی بزرگ بسیجیان شهرستان اردکان برگزار شد

     بیش از 4000نفر از بسیجیان شهرستان اردکان در این همایش شرکت کردند.

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز در گردهمایی بسیجیان شهرستان اردکان که با حضور بیش از 4000نفر از اقشارمختلف بسیجی در محل مصلی امام خمینی (ره)این شهرستان برگزار شد "محمد مهدی فرهنگ دوست "در سخنانی حماسه آفرینی بسیج را برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا دانست و گفت :روحیه سلحشوری که از ابتدا در بسیجیان و رزمندگان شکل گرفته این قشر را به شیوه امام حسینی تربیت نموده است بگونه ای که در زمان جنگ رزمندگان ما با دست خالی ،بدون سلاحهای پیشرفته در مقابل همه قدرتهای دنیا ایستاده اند و آنها را به زانو در آوردند .

     مدیرکل بنیاد شهید استان با تاکید بر رسالت فرهنگی و علمی بسیجیان در عصر حاضر گفت:این روحیه امروز نیز در بدنه بسیج به عینه مشاهده می شود ولی با توجه به جنگ نرمی که دشمن علیه نظام اسلامی براه انداخته است امروز باید نیروی فکری ونخبگان بیشتری تربیت شوند .

     وی افزود :بسیج به نخبگانی چون شهید حسن مقدم نیاز دارد که در زمان حیاتش کسی اورا نشناخت و ظرفیتهای بالای این شهید عزیز هنوز هم که هنوز است شناخته نشده است .

     گفتنی است بسیجیان قبل از شرکت در این همایش مسیر میدان بسیج را تا مصلی راهپیمایی نموده و با سر دادن شعارهایی خاطره تشکیل بسیج مستضعفان در روز 5اذر به فرمان امام خمینی(ره)را گرامی داشتند .