گزارش خبرنگار مهر از جلسه شورای فرهنگ عمومی

     اردکان - خبرگزاری مهر: فرماندار اردکان از تشکیل کارگروه های هشتگانه پیرامون سبک زندگی اسلامی پیرو منویات مقام معظم رهبری در شهرستان اردکان خبر داد.

     احمد کمالی در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مباحث مطرح شده در این نشست اظهار داشت: در این نشست که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان برگزار شد، ضمن برنامه ریزی برای برگزاری مراسم زیارت حضرت رسول اکرم (ص) در روز جمعه مصادف با 28 صفر در مصلی اردکان، احمدآباد و عقدا، گزارشی از تشکیل کارگروه های هشتگانه پیرامون سبک زندگی اسلامی پیرو منویات مقام معظم رهبری ارائه شد.

     وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سفر اخیرشان به استان خراسان شمالی، مباحث بسیار مهم و تاثیرگذار را در خصوص سبک زندگی اسلامی مطرح کردند که چنانچه حتی بخشی از این موارد نیز در زندگی افراد جامعه جاری و عملی شود بسیاری از مشکلات و آسیبهای اجتماعی برطرف خواهد شد.

     وی ادامه داد: کارگروه هشتگانه نیز در این راستا و به علت لزوم اجرای منویات رهبری تشکیل خواهد شد و در این کارگروه افراد نخبه بر روی حوزه ها و زوایای مختلف زندگی مردم استان و شهرستان اردکان تحقیق و کار کارشناسی انجام داده و نتیجه را برای اجرا به عموم و مسئولان ارائه خواهند داد.

     کمالی اظهار داشت: تهیه یک برنامه جامع فرهنگی برای ساماندهی به امور مربوطه در سال آینده و برگزاری برنامه های فرهنگی با حضور مدیران صنایع شهرستان از جمله مصوبات این نشست بود.