به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردکان،‌ حسین اسماعیلی صبح امروز در جلسه هماهنگی،‌ انسجام و ساماندهی برنامه‌های حوزه بانوان اظهار کرد: ایجاد کمیته‌هاي تخصصی متشکل از بانوان فعال در زمینه‌های اشتغال زنان، بهداشت و روان و آسیب‌های اجتماعی زنان و خانواده ضروری است.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت زن در فرهنگ اسلامی، نشاط و سلامت جامعه را در گرو نشاط و سلامت زنان جامعه دانست و افزود: اثرات مثبت توجه به مسائل زنان و نشاط افزایی جامعه زنان به خود جامعه باز می‌گردد.
فرماندار اردکان با اشاره به نقش مهم و موثر بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و همچنين،‌ نقش آنها در اعتلای کشور تأكيد كرد: بانوان با حفظ هویت اسلامی باید در عرصه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشند.
اسماعیلی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری مناسب از ظرفیت بانوان، افزود: جامعه‌ای پیشرو است که زنان پیشرو داشته باشد.
کرمانیان کارشناس مسئول اجتماعی سیاسی فرمانداری اردکان هم در این جلسه با بیان اینکه افزایش سن ازدواج، افزایش آمار طلاق، بالا رفتن آمار اعتیاد به وی‍ژه در بین بانوان از جمله مشکلات جامعه است بیان کرد: امیدواریم تشکیل کارگروه‌‌‌‌‌هاي تخصصي فرصتی برای آسیب شناسی گذشته و مساله شناسی امروز درحوزه زنان و خانواده باشد. وي افزود: در جامعه امروز، آسیب‌های جدیدی متوجه بانوان است که نیازمند برنامه و استراتژی جدیدی هستیم تا آسیب‌های این حوزه شناسایی و با همه امکانات و مقدورات برای دفع آنها تلاش کنیم.
در این جلسه بنت‌الهدی بنائی به عنوان مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده و زهرا فاضل‌پور به عنوان کارشناس امور بانوان فرمانداری اردکان معرفی شدند.